Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan változtathatja meg gyorsan azt a címet, ahová az összes olyan regisztrált visszaküldött termék érkezik, amelyre közvetlenül a platformról generálta az AWB-t. Nagyon fontos, hogy amint a visszaküldési kérelmek beérkeznek, megkezdje azok a feldolgozását, hogy ne befolyásolja fiókja teljesítménymutatóit. Kérjük vegye figyelembe az indokokat, amelyek miatt a vásárlók visszaküldik a termékeket, és próbálja meg a lehető legalaposabban leírni az Ön által értékesített termékeket a termékdokumentációban. Ha meg szeretné változtatni a visszaküldési kérelemhez tartozó címet, lépjen az Dashboardról a Felhasználói fiókom - Profil részébe. Az újonnan megnyíló oldalon láthatja cége adatait: általános információk, székhely címe, működési és visszaküldési beállítások. A Visszaküldési szakaszban található a Cím a visszaküldési AWB-hez mező. A Cím visszaküldési pontként beállítva általában akkor kerül kiválasztásra, ha a fiók létrehozásakor a Címek fülön rögzített visszaküldési címet. Választhat, hogy megtartja-e ezt a címet, vagy megváltoztathatja arra a címre, ahonnan a termékeket kiszállították. A Címek fülre…
Ha már van fiókja, Eladói belépés