skip to Main Content
()

 Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan kell a rendeléseket visszajött státuszúra állítani az eMAG Marketplace platformon. Előfordulhat, hogy a vásárló valami miatt nem veszi át a megrendelt terméket, még abban az esetben is, ha annak értéke online kártyás fizetéssel már teljesítésre került, és visszaküldési kérelem érkezik fiókjába. A vásárló részére vissza kell téríteni a kifizetett összeget, és a rendelés státuszát visszajöttre kell módosítania. Fontos, hogy a megrendelést annak teljesítésétől, vagyis a befejezve státusz beállításától számítva legfeljebb 19 napon belül visszajött státuszúra állítsa, mert azon túl a státusz módosítására már nincs lehetősége. Kivételes esetben, amikor a visszaküldés 19 napon túl teljesül, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül, és ha megbizonyosodtak a termék visszaérkezéséről, akkor a rendelés státuszát manuálisan átállítják. A rendelések státuszmódosításait is kezelheti API kapcsolaton keresztül, az API dokumentáció alapján. A rendelések módosításához lépjen a Dashboard-on lévő Rendelések menüpontba. Az így megjelenő oldalon az összes eMAG Marketplace platformon beérkezett…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?