Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan kell a rendeléseket visszajött státuszúra állítani az eMAG Marketplace platformon. Előfordulhat, hogy a vásárló valami miatt nem veszi át a megrendelt terméket, még abban az esetben is, ha annak értéke online kártyás fizetéssel már teljesítésre került, és visszaküldési kérelem érkezik fiókjába. A vásárló részére vissza kell téríteni a kifizetett összeget, és a rendelés státuszát visszajöttre kell módosítania. Fontos, hogy a megrendelést annak teljesítésétől, vagyis a befejezve státusz beállításától számítva legfeljebb 19 napon belül visszajött státuszúra állítsa, mert azon túl a státusz módosítására már nincs lehetősége. Kivételes esetben, amikor a visszaküldés 19 napon túl teljesül, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül, és ha megbizonyosodtak a termék visszaérkezéséről, akkor a rendelés státuszát manuálisan átállítják. A rendelések státuszmódosításait is kezelheti API kapcsolaton keresztül, az API dokumentáció alapján. A rendelések módosításához lépjen a Dashboard-on lévő Rendelések menüpontba. Az így megjelenő oldalon az összes eMAG Marketplace platformon beérkezett…
Ha már van fiókja, Eladói belépés