Ebben az útmutatóban áttekintjük, hogyan dolgozza fel az ügyfél által lemondott megrendeléseket. Miután a vásárló a megrendelését elküldte, meggondolhatja magát, és visszavonhatja a megrendelést közvetlenül az eMAG felületéről. Ebben az esteben értesítés érkezik felhasználói fiókjába a megrendelés visszavonásáról. A rendelés végleges törlése előtt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a vásárlóval és derítse ki, mi az oka a rendelés törlésének. Érdemes lehet egy másik terméket ajánlania a vásárló számára, vagy más megoldást is kereshet a sikeres értékesítésre. Ha azonban az ügyfél nem változtatja meg döntését, és kitart a rendelés törlése mellett, javasoljuk, hogy kérje meg a vásárlót, hogy közvetlenül a saját fiókjából törölje a megrendelést. A rendelés visszavonásához lépjen a Főoldalon található Rendelések menüpontba. A megrendelés azonosítója mellett megjelenik egy áthúzott piros kör, amely jelzi az ügyfél törlési kérelmét, melyet saját fiókjából indított el. A Műveletek oszlopban kattintson a Megrendelés részleteinek megtekintése gombra. Ezt követően a rendszer átirányítja a megrendelés…
Ha már van fiókja, Eladói belépés