skip to Main Content
()

Ebben az útmutatóban áttekintjük, hogyan dolgozza fel az ügyfél által lemondott megrendeléseket. Miután a vásárló a megrendelését elküldte, meggondolhatja magát, és visszavonhatja a megrendelést közvetlenül az eMAG felületéről. Ebben az esteben értesítés érkezik felhasználói fiókjába a megrendelés visszavonásáról. A rendelés végleges törlése előtt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a vásárlóval és derítse ki, mi az oka a rendelés törlésének. Érdemes lehet egy másik terméket ajánlania a vásárló számára, vagy más megoldást is kereshet a sikeres értékesítésre. Ha azonban az ügyfél nem változtatja meg döntését, és kitart a rendelés törlése mellett, javasoljuk, hogy kérje meg a vásárlót, hogy közvetlenül a saját fiókjából törölje a megrendelést. A rendelés visszavonásához lépjen a Főoldalon található Rendelések menüpontba. A megrendelés azonosítója mellett megjelenik egy áthúzott piros kör, amely jelzi az ügyfél törlési kérelmét, melyet saját fiókjából indított el. A Műveletek oszlopban kattintson a Megrendelés részleteinek megtekintése gombra. Ezt követően a rendszer átirányítja a megrendelés…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?