Növeld meg a termékeid láthatóságát az eMAG Ads segítségével

Mi az eMAG Ads?

Az eMAG Ads egy kattintás alapú (pay-per-click – PPC) hirdetési rendszer, amelyen keresztül népszerűsítheted termékeidet a listázásban és a keresési eredményekben.

Tudj meg többet az eMAG Ads hirdetési eszközről az eMAG Academy oldalon.

Az eMAG Ads előnyei:

A termékeid átlagosan 45%-kal több forgalomban részesülhetnek.

A promócióval támogatott termékek átlagosan 55%-kal több értékesítést generálhatnak.

Egy hasznos eszköz az újonnan indított, szezonális termékek vagy készletkiürítések promotáláshoz.

Hogyan működik az eMAG Ads:

1

Vásárolj krediteket

Előre vásárolhatsz krediteket vagy használhatod a kifizetéssel rendelkező kredit keretet Használd az induláskor kapott 1000 euro értékű eMAG Das krediteket

2

Hozd létre a kampányodat

Állítsd be a kampány érvényességi idejét és állíts be hozzá napi költségvetést

3

Válassz termékeket és állítsd be a termék ajánlattételt

A platformon megtekintheted, mi a kategóriád átlagos ajánlattételi szintje

4

Aktiváld a kampányt és nézd meg az eredményeket

Kövesd a forgalom- és eladási mutatókat. Bármikor szerkesztheted a kampányt az értékesítés optimalizálásához.

Hol jelennek meg az eMAG Ads által hirdetett termékek:

A termékeket az eMAG webhely minden változatában megjelenítik: webes, mobilos és alkalmazáson belüli felületen egyaránt.

 
Az eMAG webhelyen a listázási oldalon, a keresési oldalon és a termékoldalon jelennek meg.

GYIK eMAG ADS

  Az Ads termékek megjelennek a kategóriaoldalon és a kategóriához tartozó termékoldalakon a “Promoted Products” (Promóciós Termékek) sávban.

*Jelenleg három verziót tesztelünk az eMAG Ads által reklámozott termékek megjelenítésére. Ezek a kategóriaoldalon lesznek láthatók, “Promoted” (Promóciós) felirattal jelölve, és az áruház oldalainak egyik három területén jelennek meg: A tesztelés időszaka alatt nincs lehetőség a reklámozott termékek megjelenítési pozíciójának kiválasztására. Ezek egyik változatban jelennek meg, a termékek relevanciájától és azokra konfigurált ajánlatoktól függően. Ha nem találod a listát a hirdetett termékekről a listázásban, elképzelhető, hogy egy olyan tesztcsoportba helyezték, amely nem jeleníti meg az eMAG Ads-t. Próbáld meg törölni a sütiket, majd újra hozzáférhetsz a listázási oldalhoz. Szintén lehetséges, hogy néhány kategóriában az eMAG Ads területe nem jelenik meg, ha a rendszer úgy véli, hogy a kampányban szereplő termékek nem elég relevánsak.

Az Ads termékek megjelenítése a következőket veszi figyelembe:

  • A reklámozott termék relevanciája a kategóriához, amelyhez tartozik;
  • Az ajánlati érték, mint a hirdető által beállított termékajánlat;
  • A Kosárba gomb ajánlatának birtoklása;
  • A reklámozott termék készlete.

A kattintásonkénti díj (PPC) modellel a kattintásonként megkapott díj által meghatározott értéket fizeted. Az eMAG Ads lehetőséget nyújt a költségoptimalizálásra a napi költségvetés függvényében. A naponta maximálisan megengedett költségek a kampányhoz hozzárendelt napi költségvetés alapján korlátozottak. Miután a napi költségvetés elérte a maximális összeget, a kampány aznap már nem generál további költségeket.

Az eMAG Ads vezérlőpultjában menüpontban találhatod a kampány szintű forgalom- és értékesítési statisztikákat, beleértve az értékesítési értéket és a kattintásonkénti költséget. Letöltheted az XLS jelentést is. Töltsed le a kampányt a termékszintű adatokért (megjelenítések, kattintások, kattintásonkénti költség).

Tudj meg mindent, amit az eMAG Ads tudni kell az Akadémián

A kampány Landing oldal feltételei

Közeledik az év legnagyobb forgalmú napja. Célszerű időben elkezdeni az előkészületeket, ezért szeretnénk bemutatni a fontosabb információkat az idei Black Friday kampánnyal kapcsolatban. A Black