Mi az eMAG Ads?
Az eMAG Ads egy kattintás alapú (pay-per-click – PPC) hirdetési rendszer, amelyen keresztül népszerűsítheted termékeidet a listázásban és a keresési eredményekben.
Tudj meg többet az eMAG Ads hirdetési eszközről az eMAG Academy oldalon.
Eladó vagy?
Még nem vagy eladó?
Az eMAG Ads előnyei:
A termékeid átlagosan 45%-kal több forgalomban részesülhetnek.
A promócióval támogatott termékek átlagosan 55%-kal több értékesítést generálhatnak.
Egy hasznos eszköz az újonnan indított, szezonális termékek vagy készletkiürítések promotáláshoz.
Hogyan működik az eMAG Ads:
Vásárolj krediteket
Előre vásárolhatsz krediteket vagy használhatod a kifizetéssel rendelkező kredit keretet Használd az induláskor kapott 1000 euro értékű eMAG Das krediteket
Hozd létre a kampányodat
Állítsd be a kampány érvényességi idejét és állíts be hozzá napi költségvetést
Válassz termékeket és állítsd be a termék ajánlattételt
A platformon megtekintheted, mi a kategóriád átlagos ajánlattételi szintje
Aktiváld a kampányt és nézd meg az eredményeket
Kövesd a forgalom- és eladási mutatókat. Bármikor szerkesztheted a kampányt az értékesítés optimalizálásához.
Eladó vagy?
Még nem vagy eladó?
Hol jelennek meg az eMAG Ads által hirdetett termékek:
A termékeket az eMAG webhely minden változatában megjelenítik: webes, mobilos és alkalmazáson belüli felületen egyaránt.
Eladó vagy?
Még nem vagy eladó?
GYIK eMAG ADS
Hol jelennek meg a kampánytermékek?
Az Ads termékek megjelennek a kategóriaoldalon és a kategóriához tartozó termékoldalakon a “Promoted Products” (Promóciós Termékek) sávban.
*Jelenleg három verziót tesztelünk az eMAG Ads által reklámozott termékek megjelenítésére. Ezek a kategóriaoldalon lesznek láthatók, “Promoted” (Promóciós) felirattal jelölve, és az áruház oldalainak egyik három területén jelennek meg: A tesztelés időszaka alatt nincs lehetőség a reklámozott termékek megjelenítési pozíciójának kiválasztására. Ezek egyik változatban jelennek meg, a termékek relevanciájától és azokra konfigurált ajánlatoktól függően. Ha nem találod a listát a hirdetett termékekről a listázásban, elképzelhető, hogy egy olyan tesztcsoportba helyezték, amely nem jeleníti meg az eMAG Ads-t. Próbáld meg törölni a sütiket, majd újra hozzáférhetsz a listázási oldalhoz. Szintén lehetséges, hogy néhány kategóriában az eMAG Ads területe nem jelenik meg, ha a rendszer úgy véli, hogy a kampányban szereplő termékek nem elég relevánsak.
Milyen tényezők befolyásolják / engedik meg a termékek megjelenítését a kampányban?
Az Ads termékek megjelenítése a következőket veszi figyelembe:
- A reklámozott termék relevanciája a kategóriához, amelyhez tartozik;
- Az ajánlati érték, mint a hirdető által beállított termékajánlat;
- A Kosárba gomb ajánlatának birtoklása;
- A reklámozott termék készlete.
Mennyibe kerül a kampány?
A kattintásonkénti díj (PPC) modellel a kattintásonként megkapott díj által meghatározott értéket fizeted. Az eMAG Ads lehetőséget nyújt a költségoptimalizálásra a napi költségvetés függvényében. A naponta maximálisan megengedett költségek a kampányhoz hozzárendelt napi költségvetés alapján korlátozottak. Miután a napi költségvetés elérte a maximális összeget, a kampány aznap már nem generál további költségeket.
Hogyan tudom meg, hogy az Ads kampány sikeres volt-e?
Az eMAG Ads vezérlőpultjában menüpontban találhatod a kampány szintű forgalom- és értékesítési statisztikákat, beleértve az értékesítési értéket és a kattintásonkénti költséget. Letöltheted az XLS jelentést is. Töltsed le a kampányt a termékszintű adatokért (megjelenítések, kattintások, kattintásonkénti költség).
Tudj meg mindent, amit az eMAG Ads tudni kell az Akadémián
Segítség a külföldi piacnyitáshoz – Daradics Kinga interjú
Örömmel osztjuk meg veletek a friss interjút Daradics Kingával, az eMAG vezérigazgatójával, melyben számos érdekes és fontos fejleményről beszélgettünk a vállalat életében és stratégiájában. A
Hasznos információk a platformról – termékek listázása, algoritmusok az eMAG Marketplace platformon és peren kívüli vitarendendezés lehetőségei
Hasznos információk a platformról – termékek listázása, algoritmusok az eMAG Marketplace platformon és peren kívüli vitarendendezés lehetőségei 2020. július 12. napi hatállyal életbe lépett az Európai
A kampány Landing oldal feltételei
Közeledik az év legnagyobb forgalmú napja. Célszerű időben elkezdeni az előkészületeket, ezért szeretnénk bemutatni a fontosabb információkat az idei Black Friday kampánnyal kapcsolatban. A Black