A Black Friday utolsó előkészületeinek ellenőrző listája

()

 

A Black Friday előkészületeinek végső szakaszában vagyunk.
Mi következik most? Az alábbiakban egy sor ajánlást készítettünk össze arra vonatkozóan, hogyan készülj fel az év legnagyobb vásárlási eseménye előtti utolsó napokban.

Ellenőrizd a kampányban betöltött és elfogadott ajánlatok készletét.

Tekintsd át a kampányba elfogadott termékek választékát, és gondosan ellenőrizd le a betöltött árukészletet ezeknél a termékeknél. Ha időközben az elérhető készlet már kevesebb lett, mint korábban, a rendelkezésre álló új készletet küldd el nekünk az Üzenetközponton keresztül, a Black Friday kategóriát kiválasztva.
A raktárban rendezd és csoportosítsd át a termékeket kategóriák szerint. Így hatékonyabb lesz a megrendelések feldolgozása, mivel pontosan tudod, hogy hol helyezkednek el a raktárhelyiségben. Ezenkívül képes leszel nyomon követni a valós idejű fogyásuk ütemét.

Ügyelj arra, hogy megfelelő csomagolóanyagokat használj az általad forgalmazott termékekhez, így biztosítva, hogy azok biztonságban érkezzenek meg a vásárlókhoz.

Állítsd be hirdetési kampányaidat a Black Friday napjára

Az eMAG Ads kampányok döntő szerepet játszanak termékeid láthatóságának növelésében, kiemelkedőbb pozícióba helyezve azokat a látogatók kereséseiben az oldalon, meghatározott promóciós hirdetési zónákban: listázás, termékoldalak vagy keresés.

Ezek a napok tökéletesek arra, hogy finom hangold a hirdetési kampányaidat, kiszámítsd a szükséges költségvetést, és elegendő hirdetési kreditet vásárolj nemcsak a Black Friday-re, hanem az eseményt követő időszakra is, amikor az Őrült Szezon következik, folytatva a november 17-én kirobbant vásárlási őrületet.
A korábbi ajánlásnak megfelelően javasoljuk, hogy az Ads-költségvetés körülbelül fele november 16-ig, csütörtökig, a másik fele pedig a Black Friday-re álljon rendelkezésre.
A Black Friday után a napi költségvetés kétszerese ajánlott.

Az esemény első órájában az eMAG hirdetéseken keresztül történő promóció nem fog működni, de utána automatikusan elindulnak a beállított kampányok.

Állítsd össze a logisztikai tervet a Black Friday kampányra

Reméljük, már legalább 2 futárcéggel dolgozol együtt, hogy ebben az időszakban biztosítani tudd az időben történő kiszállítást. Erősítsd meg a csomagfelvételi pontokat, és állítsd be a futárok látogatásának ütemezését a nap folyamán előkészített csomagok átvételére.
A Black Friday kampányban beérkezett összes megrendelést november 28-ig kell véglegesítened, és legkésőbb 2023. november 29-ig átadni a futároknak, mivel a vásárlóknak december 1-jéig kell megkapniuk a megrendeléseiket.

Ne hagyd figyelmen kívül a szállítási díjat.

Határozz meg egy olyan szállítási díjértéket, amely továbbra is előnyös marad mind az neked, mind a vásárlóid számára. Tapasztalataink szerint a kosárelhagyás egyik leggyakoribb oka a túl magas szállítási költség.
Ügyelj arra is, hogy a kampányt követően ütemtervet készíts a futárokkal, hogy segítsenek a később beérkezett megrendelések időben történő teljesítésében.

A kampányon kívüli ajánlatokra vonatkozó megrendeléseket az általad beállított kezelési időnek megfelelően kell átadni.

Élvezd a Black Friday élményét!

Még sok mindent elintézhetsz péntek előtt, ezért pörgesd fel az utolsó pillanatban történő előkészületeket.
Finomítsd az ajánlatokat, a készletet, a futárszolgálat ütemezését, a csapatod munkarendjét és a logisztikai erőforrásokat, például laptopokat, telefonokat, nyomtatókat és stabil internetkapcsolatot.

Pénteken pedig teljes mértékben élvezd ki az év legjobban várt napját.
Az eMAG Marketplace csapata

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE