skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban az eMAG Ads kampányok előnyeit, továbbá a promóció használatának első lépéseit mutatjuk eMAG Ads Az eMAG Ads egy olyan promóciós eszköz, amellyel egy terméket vagy termékválasztékot népszerűsíthet a vásárlók számára, miközben az eMAG oldalán böngésznek. Ezzel a promóciós lehetőséggel növelheti a termékoldalankénti látogatások számát és a konverziós arányt. Az eMAG Ads segítségével igénybe veheti a pay-per-click (PPC) hirdetési szolgáltatást, amelyen keresztül termékszinten licitálhat egy jobb pozícióért a kategóriaoldalon vagy az ajánlatok egy csoportjában.   Az eMAG Ads kampányok előnyei Az eMAG Ads segítségével történő termékpromóció számos előnnyel járhat: - Nagyobb forgalmat generál a termékoldalára. - Könnyebben elérheti azokat a vásárlókat, akik érdeklődnek az Ön által is kínált termékek iránt. - A termékei az elsők között jelenhetnek meg az oldalon, amikor a vásárlók az Ön termékkategóriáiban keresnek. - Kizárólag a termékeire történő kattintásokért fizet. - Ön határozza meg a promóciós költségvetését. A minimum kattintási díj 18 Ft.…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?