Ebben az útmutatóban az eMAG Ads kampányok előnyeit, továbbá a promóció használatának első lépéseit mutatjuk eMAG Ads Az eMAG Ads egy olyan promóciós eszköz, amellyel egy terméket vagy termékválasztékot népszerűsíthet a vásárlók számára, miközben az eMAG oldalán böngésznek. Ezzel a promóciós lehetőséggel növelheti a termékoldalankénti látogatások számát és a konverziós arányt. Az eMAG Ads segítségével igénybe veheti a pay-per-click (PPC) hirdetési szolgáltatást, amelyen keresztül termékszinten licitálhat egy jobb pozícióért a kategóriaoldalon vagy az ajánlatok egy csoportjában. Az eMAG Ads kampányok előnyei Az eMAG Ads segítségével történő termékpromóció számos előnnyel járhat: - Nagyobb forgalmat generál a termékoldalára. - Könnyebben elérheti azokat a vásárlókat, akik érdeklődnek az Ön által is kínált termékek iránt. - A termékei az elsők között jelenhetnek meg az oldalon, amikor a vásárlók az Ön termékkategóriáiban keresnek. - Kizárólag a termékeire történő kattintásokért fizet. - Ön határozza meg a promóciós költségvetését. A minimum kattintási díj 18 Ft.…
Ha már van fiókja, Eladói belépés