skip to Main Content
()

 Az Incidenssel zárult panaszok száma mutató a referencia-időszakban azon panaszok számát mutatja, amelyek nem kerültek megoldásra a meghatározott időn belül. Ezt a mutatót a honlapon található fő ajánlatot meghatározó algoritmus használja. Egy panaszt akkor jelölünk incidenssel lezártnak, ha a meghatározott időn belül nem válaszolja meg. Ha egy panaszra benyújtott utolsó válasz nem az Öné, akkor az adott panasz incidenssel lezártként kerül megjelölésre. Az Incidenssel zárult panaszok száma mutató kiszámításának referencia-időszaka a következő: - Az előző hónap 1. - 28. / 29. 30. / 31. közötti folyamatos időszak. - A két hónappal ezelőtti 1.-28./29./30./31. közötti időszak előző referencia-időszaka. A kapott értékek alapján a referencia-időszak alatt a panaszok a négy értékhatár valamelyikén jeleníthetők meg, ami a mutató adott pillanatban fennálló állapotát mutatja. Ezek a küszöbértékek az alábbi táblázatban jelennek meg: Zöld - a mutató optimális állapotát mutatja Sárga - figyelmeztetést jelez, ha a panaszok száma magasabb Piros - a mutató kockázati…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?