Az incidenssel zárult visszaküldési kérelmek aránya az incidenssel lezárt visszaküldések számarányát adja meg az elmúlt 30 napban kapott összes visszaküldési kérelemhez képest. Ezek azon visszaküldési kérelmek, melyek a platformon való nyilvántartásba vétel pillanatától számítva, a szerződésben meghatározott 14 naptári napon belül nem kerültek véglegesítésre. Ezek mind negatívan befolyásolják a fiók állapotát vagyis az Account Health mutatót, és az ügyfél vásárlási élményét is rombolják. Az összes incidenssel zárult visszaküldési kérelem megtalálható a Visszaküldések menün belül, Visszaküldések listája alatt, Lezárt kérelem lapfülön. Referencia-időszakok Az incidenssel zárult visszaküldési kérelmek aránya az aktuális dátumtól függően háromféleképp kerülhet kiszámításra. Például, ha ma 2021. 01. 02. van, az incidenssel zárult visszaküldési kérelmek arányát 2021. január 03-ig méri a rendszer. Így a mutató kalkulálásához figyelembe vett referencia-időszak: 2020.11.16.- 2020.12.15.-ig tart. Ha viszont a mai nap 2021.01.05, mivel ez a dárum 2021. 01.03 és 2021.01.15 közé esik, az előző referencia-időszak 2020.11.16-tól 2020.12.15-ig tart és a folyamatban lévő…