Ebben a tájékoztatóban további részleteket tudhat meg a visszaküldés törléséről. Megtudhatja, hogy mikor helyénvaló a visszaküldési kérelem törlése, és mi a visszaküldés törlésének konkrét menete az eMAG Marketplace platformon. Minden esetben, amikor egy megrendelt termékhez visszaküldési kérelem érkezik, azt a Visszaküldések - Visszaküldések listája menüpontban találja. Minden alkalommal, amikor belép egy új visszaküldési kérelemhez, annak státusza Újról, Tudomásul vette-re változik. Ha már rendelkezik aktív futárfiókkal, akkor az új visszaküldési kérelem feldolgozásához való hozzáféréskor egy átvételi AWB lesz generálva. Abban az esetben, ha még nem aktiválta futárfiókját, akkor is el kell készítenie az átvételi AWB-t és futárt kell küldenie a vásárlóhoz a csomagért. Ezt követően manuálisan kell módosítani a visszaküldés státuszát, egészen a véglegesítésig. Amikor a vásárló kéri a visszaküldés törlését az eMAG ügyfélszolgálatán vagy az Ön cégén keresztül, akkor értesítenie kell a futárszolgálatot, hogy törölje az átvételi AWB-t és ne vegye fel a csomagot. Ezután az adott visszaküldési kérelemnek…