Ebben a útmutatóban az eMAG Ads – Vásárlói érdeklődés menüpontját mutatjuk be, ahol azonosíthatja a kínálatában azokat a termékeket, amelyek felé nagyobb érdeklődést mutattak és amelyeket népszerűsíthet, annak érdekében, hogy növelje a megjelenések és az eladások számát az eMAG Marketplacen.
A Dashboardon keresztül lépjen be az eMAG Ads menübe, a “Vásárlói érdeklődés” menüpontba. Az új oldalon javaslatokat kap az értékesítési potenciál és forgalom alapján vásárlók kívánságlistáján szereplő termékekre.
A legjobb hirdetési javaslatokat az alábbi kritériumoknak megfelelő, eladásra kínált ajánlatai közül kapja, csökkenő sorrendben, az értékesítés növekedésének becsült értéke alapján, amelyet a terméklista feletti fülekkel szűrhet:
- Összes ajánlat – az ajánlatai csökkenő sorrendbe lesznek rendezve az értékesítés növekedésének becsült értéke alapján.
- Új és népszerű – azok a termékek kerülnek itt listázásra, amelyeknek az elmúlt 14 napban volt forgalmuk és az elmúlt 60 napban kerültek közzétételre.
- Legjobban látogatott – csökkenő sorrendben, a legmagasabb látogatottságú ajánlatok jelennek meg.
- Legnagyobb kedvencek – csökkenő sorrendben mutatja a kedvencek listájára felvett, vásárlók körében népszerű ajánlatokat.
- A legnépszerűbb hirdetési javaslatok – gyorsan kiszűrheti a legjobb hirdetési javaslatokat az elfoglalt Buy Button pozíció, a forgalom, a vásárlók érdeklődése és az értékesítési becslések alapján.
Számos mutató segíthet kiválasztani a releváns, nagy értékesítési potenciállal rendelkező ajánlatokat. Ezeket megtalálja a “Vásárlói érdeklődés” menüpont alatt.
• Termék részletei
Láthatja a termék főképét, a nevét, a gyártóját és a kampány részleteit amelyben még aktív a termék. Ha a “több” gombra kattint, megtalálja a termék további azonosítóit.
Ezenkívül a termék neve alatt láthatja, hogy a termék aktív-e egy vagy több kampányban.
• Státusz
Megjeleníti az ajánlat státuszát. Az eMAG Ads kampányt csak az aktív státuszú termékekre futtathatja.
• Készlet és ár
Megjeleníti az aktuális készletet, a készletből hátralévő becsült napok számát és az eladási árat.
• Teljesítmény
A teljesítménymutatókat a megrendelések összértéke, a termékenkénti látogatások száma és a készlet mennyisége alapján becsüli meg a rendszer.
– A Super Hot terméknek nagyon magas az eladási esélye, mivel népszerű a vásárlók körében, és az elmúlt 30 napban nagyobb eladást és látogatottságot generáltak.
– Láthatja, hogy ajánlata milyen Buy Button pozíciót foglal el.
• Forgalom
Ez az oszlop egy folyamatjelző sáv, az egyes termékek forgalma alapján. A mutató figyelembe veszi az összes termék szuprakategória szintű forgalmi értékek szerinti rendezését.
Nagyon magas: Az alkategóriák szintjén kiemelkedően magas látogatással rendelkező termékek.Magas: Nagyszámú látogatással rendelkező termékek.
Közepes: Az alkategória szintjén átlagosan látogatott termékek.
Alacsony: Az alkategóriák szintjén kis számú látogatást elérő termékek.
Nagyon alacsony: Olyan termékek, amelyeknek nem volt látogatója, vagy amelyeket az elmúlt napokban nagyon kevesen látogattak.
Nincs látogatás: Nem látogatott termékek.
• Konverziós ráta – a Forgalom oszlopban található és a látogatások és az eladások számának arányát mutatja.
• Hirdetések
A Hirdetések oszlopban termékszinten töltheti ki az ajánlatot. További részletek jelennek meg, amelyek segíthetnek eldönteni, hogy a terméket hozzáadja-e egy hirdetési kampányhoz. Láthatja a Kampány feliratot, ha a termék már szerepel egy kampányban, az kattintásonkénti összeget kategóriaszinten és a kiválasztott termék értékesítési potenciálját.
Kampány: Ez a megnevezés olyan termékekre vonatkozik, amelyek legalább egy kampányban aktívak.
Ajánlat – A kategória szintű kattintásonkénti összeg ajánlott értéke jelenik meg.
Kínálat – itt töltse ki az ajánlatot termékszinten. Töltse ki a Kínálatot, hogy pontos értéket licitálhasson a kiválasztott termék kattintásaira.Azok a kiválasztott termékek, amelyeknél nincs kitöltött kattintásonkénti összeg, a kategória szintű ajánlott értéket veszik fel: Ajánlott kattintásonkénti összeg.
• Vásárlói érdeklődés: Forgalomalapú címkék és könyvjelzők megjelenítése.
– Legnagyobb kedvencek
– Legjobban látogatott
– Új és népszerű
Az ajánlatok megjelenítését a Vásárlói érdeklődés oszlopban megjelenített címkék alapján szűrheti, a terméklista feletti rendelkezésre álló fülek segítségével.
Termékek hozzáadása a kampányhoz
Ha terméket szeretne hozzáadni a kampányához, válassza ki a kívánt terméket, töltse ki az ajánlatot, és kattintson a Hirdetési kampányhoz való közzététel gombra.Ha a kampány közzététele gomb megnyomása előtt nem választott ki ajánlatot, akkor a rendszer automatikusan lekérdezi az ajánlott értéket vagy egy másik hirdetési kampányban beállított ajánlatot.Az összes létrehozott Ads kampány megtekinthető az eMAG Ads menü – “Kampányok menüpontban.” A termékeket, az ajánlott értéket és a napi költségvetést mindig szerkesztheti a “Műveletek – Termékek” oszlopban.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?