Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

eMAG Ads Fast Campaign létrehozása

()

eMAG Ads Fast Campaign létrehozása from eMAG.hu on Vimeo.

 

Ebben az útmutatóban bemutatjuk az új Fast Campaign funkciót, amely elérhető az Ads-> Kampányok-Kampány létrehozása gomb-> Fast Campaign menüpontban.

 

A Fast Campaign lehetővé teszi, hogy gyorsan létrehozz Ads kampányokat  a termékek manuálisan történő kiválasztása nélkül. A termékek automatikusan hozzáadásra kerülnek a kampányhoz, bizonyos kritériumok beállítása után(márka, teljesítmény, kategória és termékek eladási ára) a termékek könnyebb azonosításához. A Fast Campaign az Ads menüpontban -> Kampányok – Kampány létrehozása gomb -> Fast Campaign menüpontban érhető el.

Egy Fast Campaign létrehozásához lépjen be a Dashboard-ról az eMAG Ads-> Kampányok menüpontba, majd az újonnan megnyíló oldalon kattintson a Hozzon létre kampányt lehetőségre, majd válassza ki a Fast Campaign opciót.

A Fast Campaign a következő részeket jeleníti meg:

 

Ads kampány részletek

  • Kampány neve: Ez a mező előre kitöltésre kerüla “Fast Campaign – ÉÉ/HH/NN” névvel, ahol a dátumok azt jelölik, hogy mikor hozta létre az Ads kampányt. A kampány nevének előre kitöltött részét nem lehet szerkeszteni, de hozzáadhat további szavakat a kampány könnyebb azonosításához.
  • Targeting: Ez a mező automatikusan kitöltődik és jelenleg nem szerkeszthető, mivel a termék promóció az eMAG weboldalon a jelenlegi folyamat szerint fog történni, a termék szintjén, az automatikus algoritmus alapján.
  • Időtartam: előre be van állítva 3 évre, de módosítható a kívánt időszakra.
  • Napi keret: Az érték automatikusan kitöltődik egy alapértékkel, ami módosítható a kívánt értékre.

 

Adset Részletek

  • Adset neve: Ez a mező szerkeszthető, de előre kitöltésre kerülaz “Adset_<a kampány neve, amit beállít>” névvel, ahogy az a képen is látható.
  • Alapértelmezett Adset Ajánlat: Ez a mező automatikusan kitöltődik egy alapértelmezett értékkel, és szerkeszthető.

 

Tömeges Termék Kiválasztás

Ebben a részben kiválaszthat egy vagy több kritériumot a termékek automatikus azonosításához és az Ads kampányhoz való hozzáadásához, a használt szűrők alapján:

  • Termék Teljesítmény: A szűrő egy lenyíló listát mutat be több lehetőséggel, amiből kiválaszthat egy kívánt teljesítményt. Az “Super Hot” opció automatikusan kiválasztásra kerül.
  • Termék Eladási Ára: A szűrő szerkeszthető, de automatikusan kitöltődik egy alapértelmezett értékkel, és a kiválasztott értéknél nagyobb/egyenlő/alacsonyabb eladási árú termékek kiválasztására szolgál.
  • Termék gyártója: Keresési szűrő a márkán alapul, ahol egyetlen keresés során több márkát is kiválaszthat. Bizonyos gyártók kiválasztásával csak azok a márkák termékei kerülnek hozzáadásra a kampányhoz, amelyek megfelelnek a kiválasztott szűrőknek.
  • Kategória: Kategória szerinti keresési szűrő, ahol egyetlen keresés során több kategóriát is kiválaszthat. Bizonyos kategóriákat kiválasztásával csak azok a kategóriák termékei kerülnek hozzáadásra a kampányhoz, amelyek megfelelnek a kiválasztott szűrőknek.

Egyéb releváns információk:

  • A kiválasztott kritériumok alapján a Fast Campaign mechanizmus automatikusan kiválasztja és hozzáadja a kampányhoz azokat a termékeket, amelyek megfelelnek a kiválasztott feltételeknek.
  • Ezen a részen megtekintheti a “Összes Termékek” területen kiszámított termékek számát a kiválasztott kritériumok alapján.

 

Termék Ajánlat Kiválasztása

  • A legördülő listából kiválaszthatja az Ads kampányhoz hozzáadott összes termékre alkalmazandó ajánlat érték beállításának lehetőségét.
  • Alapértelmezett Adset Ajánlat: Ezt a mezőt nem lehet módosítani. Minden termék az Alapértelmezett Adset Ajánlat értékével kerül hozzáadásra a kampányhoz, ami a fentiek szerint az Adset RészletekAlapértelmezett Adset Ajánlat részben került beállításra.
  • Kategória Átlagos Ajánlat: Ha ezt az opciót választja, minden termék az Ads kampányhoz került hozzáadásra, az adott kategória szintjén meghatározott átlagos ajánlat értékével.

 

  • Beállíthat egy maximális ajánlati értéket. Például, ha az átlagos kategória ajánlati érték magasabb, mint a beállított maximális érték, akkor a termékek a maximális ajánlati értéket veszik fel.
  • A maximális ajánlati érték automatikusan feltöltődik egy alapértékkel, amit módosíthat.

 

  • Egyedi Ajánlat: A fent említettektől eltérő értéket is hozzáadhat, amelyek minden, a létrehozott Ads kampányban szereplő termékhez beállításra kerülnek. A mező szerkeszthető.

 

Miután kitöltötte az összes mezőt a Fast Campaign-ben lehetősége van:

  • Vázlat mentése – A termékek automatikusan hozzáadódnak az Ads kampányhoz a kiválasztott kritériumok alapján, és a kampány a Vázlat státuszban marad.
  • Kampány aktiválása – A termékek automatikusan hozzáadódnak az Ads kampányhoz a kiválasztott kritériumok alapján, aktiválódnak és aktív státuszban jelennek meg.

Az Ads kampány mentése után értesítést kap arról, hogy néhány percbe telhet, míg a termékek hozzáadódnak a kampányhoz. Az újonnan létrehozott kampányt a Fast Campaign menüpontban tekintheti meg a kampánylistázási részben, mint bármely más Ads kampányt.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.

Sikeres értékesítést kívánunk!

 

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE