Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Az eMAG Ads menüpont

()

Az eMAG Ads szolgáltatás valamennyi eMAG Marketplace partnerünk számára elérhető, és használatát azon partnereinknek javasoljuk, akik vásárolt hirdetési felületen keresztül is promóciós kampányokat kívánnak szervezni az oldalon termékeik mind sikeresebb értékesítése érdekében.

Egy Ads kampány létrehozásával egy Ön által meghatározott költségkeretet fordíthat az Ön számára leginkább releváns termékek népszerűsítésére. Minél nagyobb költséget szán a funkció használatára, annál látványosabb eredményeket érhet el. Az Ads kampányaiba bevont termékei az eMAG weboldalán a Promóciós termékek részen jelennek meg, a termékoldalon, az adott termék képe alatt, ugyanabból a kategóriából listázva.

eMAG Ads kampányt eMAG Marketplace felhasználói fiókjából, az eMAG Ads – Kampányok menübe lépve hozhat létre.

A menüpont fő funkciója, hogy reklámkampányok létrehozásával segítse a kiválasztott termékek népszerűsítését a felületen. Minden létrehozott Ads-kampány egy olyan asszociált termékportfólióval dolgozik, ami átveszi a kampány részleteit, ilyen a kampány időtartama, státusza, és a kampányhoz rendelt napi költségkeret. Egyes részletek termékszinten is konfigurálhatóak.

Az eMAG Ads – Kampányok oldalon minden információt és lehetőséget megtalál egy hirdetési kampány létrehozásához. A menüpont két fő területből áll:

1.Szűrőfelület, ahol kampányai között kereshet:

  • Kampány neve– a létrehozott kampány neve alapján kereshet,
  • Státusz– a keresett kampányra annak aktuális státusza alapján szűrhet: mind, piszkozat, ütemezett, aktív, szünetel, nincs költségvetés, lejárt. A szűrők mellett jobbra talál egy Keresés gombot, ha beállította a kívánt szűrőket, ide kattintva indíthatja a keresést.

2. Az eMAG Ads kampányok listája:

Az alapértelmezett, a kampány státuszától függő lapfüleket tartalmazza:

  • Összes– itt az összes kampány megjelenik;
  • Piszkozat– itt a már létrehozott, de hozzáadott termékeket nem tartalmazó kampányokat láthatja;
  • Ütemezett– azokat a kampányokat mutatja, melyekhez már van megadott időtartam, és a kezdési időpont még nem érkezett el;
  • Aktív– itt csak felhasználói fiókja aktív kampányai jelennek meg, és ha nincs aktív kampánya, akkor ez a fül átirányítja az Összes lapfülre;
  • Szünetel– csak a jelenleg aktív, de szüneteltetett hirdetési kampányokat láthatja itt;
  • Nincs költségvetés– minden kampányhoz beállításra kerül egy napi költségkeret. Ezen a lapon azok a kampányok láthatók, melyek éppen szünetelnek a napi limit elérése miatt;
  • Lejárt– a piszkozatok kivételével minden kampány ebbe a státuszba kerül a kampány időtartamának lejártát követően.

Közvetlenül a szűrőként szolgáló lapfülek alatt a következő gombok láthatóak:

  • Aktiválja– ide kattintva elindíthat egy nem aktív kampányt;
  • Szünet– ide kattintva leállíthat egy éppen futó, aktív kampányt.
  • Hozzon létre kampányt – ide kattintva megnyílik az az oldal, ahol új Ads kampányt hozhat létre.

Ugyanezen a területen egy naptár ikon is megjelenik, aminek segítségével egy adott időszakra szűrhet, az intervallum pontos megadásával.

A kampánylistában a következő információk jelennek meg:

  • Jelölőnégyzet– ezt bepipálva egy vagy több, vagy akár az összes kampányt kiválaszthatja;
  • Hirdetett kampány– a kampány létrehozásakor megadott nevet, az Ads kampány kezdő dátumát és a befejezés dátumát láthatja itt;
  • Termékek– az aktív kampányban futó összes termék számát látja itt, emellett az aktív, és a szünetelő termékek számát is.
  • Státusz– az adott kampány aktuális státusza jelenik itt meg, ami lehet: piszkozat, ütemezett, aktív, szünetel, nincs költségvetés vagy lejárt.
  • Napi keret– az adott Ads kampányhoz rendelt napi költségkeret jelenik itt meg, a létrehozás időpontjakor.
  • Clicks– az egyes kampányok aktuális kattintásszámát jeleníti meg.
  • Jelenlegi CPC– az Ads kampány szintjén mutatja a költségek és az elért kattintásszám hányadosát.
  • Költség– a kampányban futó termékek hirdetési összköltségét mutatja a kiválasztott időszakban, valamint az átlagos eladási árat (CMV), ami a hirdetési kiadások és az eladásokból származó nyereség arányszáma.
  • Értékesítés– az Ads kampányban szereplő termékek összes értékesítését mutatja a kiválasztott időszakban, a termékek darabszáma mellett.
  • Műveletek– két opciót tartalmaznak:
    • Termékek – a kiválasztott kampányhoz rendelt terméklista jelenik itt meg.
    • Beállítások –a kiválasztott kampány szerkesztőfelületét nyithatja itt meg, ha esetleg módosítani kíván a beállításokon.

Az Ads kampányok listájának első sora az előzőleg kiválasztott időszakhoz kapcsolódó kampányok összegzését mutatja. Az összefoglaló lehetővé teszi a létrehozott kampányok teljesítményének jobb megértését, az értékesítések, az eladott termékek és a költségek fényében.

Itt a kiválasztott időszakra vonatkozóan áttekinthető a kattintások száma, az összköltség és a kattintásszám hányadosa, az Ads kampányban részt vevő termékekre fordított összköltség, ahogy az átlagos eladási költség (CMV), a költségek és az eladások aránya is.

Az eMAG Academy felületen további információkat talál az eMAG Ads promóciós programról is, ahogy az eMAG Marketplace platform működéséről.

Sikeres értékesítést!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE