Ebben az útmutatóban az eMAG Ads kampányok előnyeit, továbbá a promóció használatának első lépéseit mutatjuk
eMAG Ads
Az eMAG Ads egy olyan promóciós eszköz, amellyel egy terméket vagy termékválasztékot népszerűsíthet a vásárlók számára, miközben az eMAG oldalán böngésznek. Ezzel a promóciós lehetőséggel növelheti a termékoldalankénti látogatások számát és a konverziós arányt.
Csak olyan terméket lehet promótálni, amelyiknél Ön ajánlata rendelkezik a Kosárba gomb-bal (Fő ajánlat), és a termék aktív készletettel rendelkezik.
Az eMAG Ads segítségével igénybe veheti a pay-per-click (PPC) hirdetési szolgáltatást, amelyen keresztül termékszinten licitálhat egy jobb pozícióért a kategóriaoldalon vagy az ajánlatok egy csoportjában.
Az eMAG Ads kampányok előnyei
Az eMAG Ads segítségével történő termékpromóció számos előnnyel járhat:
– Nagyobb forgalmat generál a termékoldalára.
– Könnyebben elérheti azokat a vásárlókat, akik érdeklődnek az Ön által is kínált termékek iránt.
– A termékei az elsők között jelenhetnek meg az oldalon, amikor a vásárlók az Ön termékkategóriáiban keresnek.
– Kizárólag a termékeire történő kattintásokért fizet.
– Ön határozza meg a promóciós költségvetését. A minimum kattintási díj 18 Ft.
Hogyan kezdje el az eMAG Ads használatát?
Ahhoz, hogy kampányt indíthasson termékei népszerűsítésére az eMAG Ads segítségével, hirdetési kreditre lesz szüksége.
Fontos szem előtt tartani, hogy csak olyan termékeket reklámozhat, amelyekhez rendelkezik a fő ajánlattal, azaz a Buy buttonnal. Kampányaiba felvehet más olyan ajánlatokat is, amelyek a Buy button gombhoz képest nem az első helyen állnak, de ezeket csak akkor tudja hirdetni, ha rendelkezik a Kosárba helyezés gombal. A kívánt eredmények elérése érdekében javasoljuk, hogy:– Nézze meg az eMAG Ads – Vásárlói érdeklődés menüpontot és válogasson a népszerű termékek közül.- Az első kampányokat olyan termékekkel hozza létre, amelyek már rendelkeznek eladással, hogy jobb lehessen a kattintásonkénti költség. – A termékkategóriákhoz külön kampányokat is létrehozhat.- Ellenőrizze az átlagos liciteket, az Ön kategóriáiban lévő termékek népszerűsítésénél.- Ellenőrizze az eredményeket, és a jó statisztikákkal rendelkező termékeket helyezze át dedikált kampányokba az eredmények optimalizálása érdekében.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?