Az eMAG Marketplace csapatban folyamatosan azon dolgozunk, hogy rendszerint olyan új lehetőségeket kínálhassunk, melyeket kihasználva könnyedén növelheti értékesítési bevételeit, és mindinkább kiaknázhatja a felületben rejlő lehetőségeket. Egyik legújabb fejlesztésünk az eMAG Ads promóciós program.
Az ’Ad’ szó az ’Advertising’ (hirdetés) rövidítése, és egy olyan marketing eszköz, aminek a segítségével egy terméket, szolgáltatást vagy esetleg ötletet népszerűsíthet egy szponzorált (fizetett) üzenettel. A hirdetés célja azoknak a vásárlóknak az elérése és megszólítása, akik hajlandóak megvásárolni az adott terméket vagy szolgáltatást. Alapvetően az eMAG Ads szolgáltatásán keresztül egy kattintásonkénti fizetésen alapuló (PPC néven ismert) hirdetési szolgáltatásból profitálhatnak partnereink. Ennek keretében termékszinten, kategória szinten vagy egy adott termékcsoporton belül is ajánlatot tehet egy jobb pozícióért.
Az eMAG Ads program keretében lehetőséget biztosítunk eMAG Marketplace partnereinknek, hogy termékeikre az eMAG weboldalán promóciókat szervezhessenek, hogy az ügyfelek figyelmének felkeltése által növelhessék eladásaikat. eMAG Marketplace partnereink hirdetési felületet vásárolhatnak az eMAG oldalán, a Promóciós termékek widget szakaszban.
Az eMAG Ads lehetővé teszi, hogy egy terméket vagy termékportfóliót népszerűsítsen a vásárlóknak, miközben az eMAG-ot böngészve termékeket keresnek az oldalon. Mostantól az eMAG Ads lehetőséget nyújt termékei hatékonyabb népszerűsítésére.
Fontos, hogy mindig a legjobb termékajánlatait hirdesse, hogy minél több látogatást vonzzon, amivel javíthatja termékei pozícióját az adott rangsoron belül, de arra is érdemes figyelni, hogy az adott termékoldalon belül a vásárló minden szükséges termékinformációt megtaláljon, hogy a kattintás megrendelést eredményezzen.
Mi a teendő?
Nagyon egyszerű: hozza létre első kampányát, válassza ki a népszerűsíteni kívánt termékeket, valamint azt az értéket, amelyet egy kattintásra szán. A Marketplace platform javasolni fogja ezt az értéket (egy kattintás költségét), aminek legalább 18 forintnak kell lennie, de a végső döntés az Öné. Az Ads hirdetésre való kattintás után sor kerül a vonatkozó összeg felszámítására, függetlenül attól, hogy az adott termék vásárlása megtörténik-e.
Az Ads kampányaiba bevont termékei az eMAG weboldalán a Hasonló / Ajánlott termékek részen jelennek meg, a termékoldalon, az adott termék képe alatt, ugyanabból a kategóriából listázva.
Javasoljuk, hogy ismerje meg az eMAG Ads fejezet további útmutatóit is, hogy minden apró részlettel tisztában legyen a személyre szabott eMAG Ads kampányok hatékony létrehozásához, hogy az új funkció használatával egyszerűen növelhesse értékesítési eredményeit.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?