Ebben a fejezetben azokat a hibatípusokat tekintjük át, amelyekkel termékajánlatai frissítésekor találkozhat az eMAG Marketplace felületen.
Ahogy a termékek manuális feltöltésekor, a dokumentáció egyes elemeinek frissítésekor is különböző hibaüzenetekbe ütközhet, hiszen például a termék megnevezésének, márkájának, jellemzőinek, képeinek vagy leírásának, valamint az ajánlatra vonatkozó elemeknek (ár vagy készlet) ilyenkor is meg kell felelniük az eMAG szabványainak, annak érdekében, hogy a dokumentáció érvényesítésre kerülhessen, és a termékek megjelenjenek a weboldalon. Ellenkező esetben a termékdokumentáció elutasításra kerül, és az ismételt módosításokból adódóan elhúzódhat annak sikeres közzététele.
Javasoljuk, hogy tekintse meg a Hibaüzenetek a termékek frissítésekor fejezet további útmutatóit is, hogy ezzel kiegészíthesse a Hogyan lehet termékeket egyesével feltölteni? fejezetben részletezett, a manuális termékfeltöltést ismertető tudnivalókat.
Sikeres értékesítés!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?