Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Hogyan listázz be ajánlatokat a Multi Ajánlatok kampányba

()
Ebben az útmutatóban megosztjuk veled a részleteket az alábbiakról:
Honnan tudod letölteni az Import .XLS fájlt

 

Az XLS fájl letöltésére a Multi Ajánlatok kampányhoz két lehetőséged van:

1.A Dashboard menüben kattints a Template létrehozása gombra annál a Multi Ajánlatok kampánynál, amelyikben részt szeretnél venni, és a fájl automatikusan generálódik az oldal jobb oldalán.

A fájl letöltéséhez kattints a jobb oldalon lévő gombra, ahogy az alábbi képen is láthatod, és töltsd le a kampányfájlt:

2. Válaszd ki a Promóció menüt, majd a Kampányok szekciót. Kattints a Letöltés kampányfájl gombra a számodra érdekes Multi Ajánlatok kampány mellett.

Az aktív termékek számától, az internetkapcsolattól és a platform terheltségétől függően eltarthat néhány percig, amíg a fájl elkészül, amit később kitöltesz. Ha a generálási munkamenet lejárt, és a fájl nem készült el, próbáld meg újra megnyomni a Letöltés kampányfájl gombot.

 

Hogyan töltsd ki az .XLS fájlt, hogy ajánlatokat listázz a Multi Ajánlatokba

 

Az Ajánlat lapot ki kell töltened a megjelölt oszlopokkal, attól függően, hogy a kampány teljes időtartamában részt akarsz venni, vagy csak egy bizonyos intervallumban, az alábbiak szerint:

  • L oszlop – Készlet.Az eMAG Marketplace platformon futó kampányoknál nem szükséges készletet megadni, kivéve a Black Friday kampányt. Ha ezt a mezőt üresen hagyod, akkor az ajánlathoz tartozó összes platformon lévő egység elérhető lesz az értékesítésre a kampányban. Ha megadsz egy konkrét készletet ebben a mezőben, akkor csak az a mennyiség lesz eladható a kampányban. Azt javasoljuk, hogy ezt a mezőt hagyd üresen a fájlban, de biztosítsd, hogy elegendő készleted legyen a kampány kezdete előtt.
  • M oszlop – Maximális rendelhető mennyiség.Ez az oszlop opcionális, és azt jelzi, hogy egy vásárló egy rendelésben legfeljebb hány darabot tehet egy kampányban szereplő termékből.
  • N oszlop: Ide írd be a százalékos kedvezménykupon mértékét (minimum 10%), amit az ajánlataidhoz alkalmazni szeretnél. Például, ha 15%-os kedvezményt szeretnél adni kuponon keresztül, akkor az N oszlopba a következőt írd: ’15’.
  • O és P oszlopok: Itt add meg a kezdő- és végdátumot, vagyis azt az időszakot, amely alatt az ajánlataid aktívak lesznek.

 

Például, ha a Multi Ajánlatok kampányban, amely júlis 1. és július 31. között zajlik, csak július 1. és 15. között szeretnél részt venni, akkor az oszlopokat a következőképpen töltsd ki:

  • N oszlop – Kuponos kedvezmény (százalék): 15
  • O oszlop – Kezdési dátum: 2025.07.01.
  • P oszlop – Befejezési dátum: 2025.07.15.

Az Import.XLS fájlban termékenként maximum 5 különböző intervallumot állíthatsz be egy Multi Ajánlatok kampány során, különböző kuponokkal. Ha több mint 5 intervallumot szeretnél beállítani, egy másik kampányfájlt kell feltöltened, amelyben megadod a többi kívánt intervallumot.

Ebben az esetben mindegyik kívánt intervallumhoz ki kell töltened a 3 oszlopot (N, O és P).

Ha nem töltöd ki az O oszlopot (Kezdési dátum) és a P oszlopot (Befejezési dátum), hogy egyedi részvételi intervallumot állíts be a Multi Ajánlatok kampányban, akkor a kupon a kampány teljes időtartamára érvényes lesz.

 

Milyen előnyöket hoz számodra a Multi Ajánlatokban való részvétel

 

A Multi Ajánlatok extra láthatóságot biztosít az termékeidnek, és ezzel együtt eredményeket is, az alábbiak révén:

Lehetőség az egyedi részvételi időszak beállítására

4 hetes kampány, amely során annyi ajánlatot népszerűsíthetsz, amennyit csak szeretnél

Intenzív promóció az eMAG weboldalon Push üzenetekkel, valamint hírlevelekkel az ügyfeleknek.

Havi gyakoriság a kampánynaptárban

Részvételi feltételek

 

A Multi Ajánlatok kampányban való részvételhez minimum 10%-os kuponos kedvezményt kell biztosítanod az ajánlataidra. A kupont a vásárló a kosárban érvényesíti, miután legalább 2 terméket hozzáadott, amelyek közül legalább az egyik részt vesz a kampányban.

Ellenőrizd minden hónapban a kampánynaptárt, ahol kommunikáljuk, hogy mikor zajlanak a Multi Ajánlatok kampányok, és ahol megnézheted az esetleges frissítéseket.

Hasznos infók!

 

  • A legkisebb intervallum, amit beállíthatsz, egy nap.
  • Ez a kampánytípus nincs hatással a CMMP-re.
  • Az egyedi intervallumok, amelyeket a kampányban beállítasz, a Multi Ajánlatok kampány időszakának kezdő- és végdátuma között kell, hogy legyenek.
  • Ügyelj arra, hogy a Multi Ajánlatok kampányban ugyanarra az ajánlatra vonatkozóan megadott intervallumok ne fedjék egymást, mert feltöltéskor elutasításra kerülnek.

 

➡️ Amikor az eladási árat beállítod a kampányban, azt javasoljuk, hogy:

  • Elemezd az általad értékesített termékkategóriákat, és kövesd az oldalon vagy más kampányokban megjelenített árak trendjét;
  • A kampányok segítségével növeld az eladásokat, és keltsd fel a vásárlók figyelmét előnyös promóciókkal, hogy minél magasabb kedvezményszázalékot mutathass;
  • Tanulmányozd át a kampánynaptárat, és vegyél részt minél több kampányban. Sokszínűsítsd a portfóliódból választott termékeket anélkül, hogy ugyanazt a terméket feltöltenéd több kampányba;
  • Gondoskodj arról, hogy a termékeid elegendő készlettel rendelkezzenek, hogy ne veszíts el értékesítési lehetőségeket azokból a kampányokból, amelyekre jelentkeztél.

 

➡️ Felhívjuk a figyelmed, hogy

  • Ezekben a kampányokban való részvétellel vállalod a kuponok költségének támogatását az ajánlott kedvezmény mértéke szerint.
  • Szabadon dönthetsz arról, hogy részt veszel-e a kampányban, további árcsökkentéseket ajánlasz-e fel, vagy egyedi értéket javasolsz ebben a kampányban.
  • Előfordulhatnak olyan esetek, amikor a hatályos jogszabályok bizonyos specifikációjú termékek esetében promóciós korlátozásokat írnak elő. Fontos, hogy folyamatosan figyelj a termékeid marketingfeltételeire, hogy megfelelj minden előírásnak.

 

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE