Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

A promóciós kampányokkal kapcsolatos leggyakoribb kérdések

()

 

Szeretné növelni értékesítését?

 

Akkor érdemes részt vennie kiemelt marketingtámogatást élvező kampányainkban! És hogy miért? Az akcióban való részvétellel növelheti forgalmát, termékei látogatottságát és konverzióját is az eMAG Marketplace-en, ezzel több bevételre szert téve!


1.Hogyan lehet feltölteni az ajánlatokat?

 

  • Template fájl használatával

Az eMAG Marketplace felületen, Promóció / Kampányok menüpontban találja a kampányokat, melyekhez a szokásos módon, termékei kampányba való feltöltésével csatlakozhat.

Útmutatót a kampány ajánlatok tömeges feltöltéséről ide kattintva érhet el.

  • Manuálisan

Ha csak egy-egy termékkel szeretne részt venni egy kampányban, akár egyesével is hozzáadhat ajánlataidat a kampányhoz, közvetlenül termékoldalról, néhány egyszerű lépést követve:

  • Lépjen a Saját ajánlataim – Általános információk menüpontba.
  • Azonosítsa mely terméket szeretné hozzáadni, és kattintson mellette a Kampányok gombra.
  • A Kampányok gombot megnyomva egy új ablak jelenik meg, ahol kiválaszthatja, melyik kampány érdekeli.
  • Itt megtalálhatja a fent felsorolt, jelenleg aktív kampányokat. A kiválasztott kampány mellett a Műveletek oszlopban kattintson a + gombra.
  • Ezután állítsa be a termék eladási árát. Olyan árat érdemes megadnia, amelyet versenyképesnek talál a saját, önállóan meghatározott üzleti stratégiája alapján. Amennyiben kedvezményt szeretne kommunikálni a vásárlók felé jelöljön meg korábbi árat, összhangban az új árazási és árfeltüntetési irányelveinkkel korábbi árként a termék kampányt megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árát tudja megjelölni.
  • Azt is javasoljuk, hogy figyelmesen nézze át a saját döntése nyomán korábban megadott kampány utáni eladási árakat, az árakat a Kampány utáni eladási ár mező kitöltésével meg tudja változtatni a kampányfájlban. Amennyiben nem jelöl meg eltérő árat, a kampány végén a kampányban szereplő termékek ára visszaáll a kampány előtti eladási árra.

Figyelem! A kampány fájlban a kampány azonosítóját is meg kell adnia, amit a Promóció-Kampányok menüponton belül, ID oszlopban, vagy a letöltött template fájlban, Aktív kampányok fülön ellenőrizhet.

Az eladási ár és a korábbi ár megadásakor kérjük, tartsa szem előtt az új árazási és árfeltüntetési irányelveinket, melyekről itt talál további részleteket.

 

2. Mit jelentenek a különböző kampány-besorolások?

 

  • TIER 1 kampány: a hónap egyik legnagyobb kampánya, általános tematikával, kiemelt (főoldali) megjelenési lehetőségekkel, és kiemelt landing felülettel;
  • TIER 2 kampány: főoldali landing felület nélkül futó másodlagos banner kampány vagy kísérő kampány, home page bannerrel (főoldalon megjelenő, a kampányra mutató szalaghirdetés);
  • TIER 3 kampány: tematikus, specifikusan egy adott szegmensre vagy célzottan egy termékkörre fókuszáló kampány.

 

3. Mit jelent az, hogy „általános tematika”?

 

Ilyen esetben a kampány struktúrája igyekszik követni az eMAG felületén elérhető sokszínű termékkínálatot, így a legtöbb kategória termékei kikerülhetnek a landing felületre.

Az általános tematikájú kampányok landing struktúrája itt áttekinthető.

 

4. Mi alapján kerülnek ki az ajánlatok a landing felületre?

 

A landing felületen elérhető helyek száma véges, így a kampányba feltöltött ajánlatok előszűrésére kerül sor. Ehhez figyelembe vesszük a következőket:

  • A termék eladási árát;
  • A termék konverzióját;
  • Az elérhető készletmennyiséget;
  • A dokumentáció kidolgozottságát;
  • A termék teljesítményét és népszerűségét az eMAG felületén (product performance indicator).

Ahhoz, hogy ezeket a feltételeket figyelembe véve is elemezhesse ajánlatait, lépjen a Saját ajánlataim – Általános információ menüpontba.

Fontos! Lehetőség szerint a kampány kezdete előtti munkanapon, legkésőbb 12:00 óráig töltse fel ajánlatait a kiválasztott kampányba.

 

5. Mi történik, ha az ajánlatom nem kerül ki a landing felületre?

 

Ha az ajánlatának nem jutott kiemelt hely a kampány landing felületen, akkor a termék a Teljes ajánlat gombra kattintva megjelenő, az adott kategória kampányos ajánlataira mutató linken érhető el.

Emellett termékoldal szinten minden kampányba betöltött termék speciális, kampányos badge-et kap, ami a kép bal felső sarkában jelenik meg.

 

A kampányok ideje alatt az oldal látogatóinak száma is megnövekedik, és az értékesítési eredmények is magasabbak lehetnek, amiből így a vállalkozása is profitálhat. Kínálj népszerű, keresett termékeket, vonzó és versenyképes áron, a kampány típusát figyelembe véve. A termékek helyes dokumentációjára is figyelj, hiszen ez is hatással van a vásárlási döntésre.

Felmerülő kérdéseddel kapcsolatban kérjük, az admin felület Üzenetközpont menüpontján keresztül írjon nekünk!

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE