Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Logisztika – Kézbesítéseim

()

 

Ebben az útmutatóban bemutatjuk a Logisztika – Kézbesítéseim menüpontot, ahol az eMAG Marketplace-be integrált futárszolgálatokkal kézbesített megrendelések előzményeit láthatja.

Lépjen be a Logisztika – Kézbesítéseim menüpontba.

Az újonnan megnyíló oldalon megjelenik az összes olyan kiszállítása, amelyhez AWB-t generált a platformról, csökkenő sorrendben az utoljára létrehozott AWB-től kezdve.

Az AWB-k listája felett elérhető fülekkel a megrendelés státuszától függően szűrheti a megjeleníteni kívánt rendeléseket, amelyekhez AWB-ket generált. A rendelkezésére áll 8 különböző státuszú fül a függőben lévő csomagoktól a megrendelő által visszautasított vagy a szállítás során megsérült csomagokig.

Minden olyan megrendelés mellett, amelyre vonatkozóan Ön AWB-t generált megjelennek az eMAG Marketplace-en feldolgozott megrendelésekre vonatkozó információk.

Az AWB-száma oszlopban megjelenik a megrendeléshez rendelt AWB száma és a futárszolgálat, amelyen keresztül a kiszállítás történik.

A Típus oszlopban láthatja, hogy a létrehozott AWB a szállítási vagy a visszaküldési kérelemhez van-e rendelve.

Az AWB kiállításának dátuma és időpontja a Kibocsátás dátuma oszlopban jelenik meg.

A Legkésőbbi kézbesítési dátum előtti vagy utáni napok száma oszlopban megjelenik az a legkésőbbi dátum, amikor a csomagot a futárnak át lehet adni, valamint az azóta eltelt napok száma, ha van ilyen.

A Futárfelvétel dátuma mezőben láthatja, hogy a csomagot mikor vették fel az Ön raktárából. A következő mezőben megjelenik a kiszállítási határidő, mely időpontig a vásárló csomagját ki kell szállítani, valamint az ehhez képest még hátralévő vagy túllépett napok száma.

Az Legfrissebb státusz dátuma oszlopban megtekintheti a csomag kézbesítésével kapcsolatos utolsó állapot dátumát és időpontját. Például láthatja, hogy mikor vették fel a csomagot a raktárból, vagy mikor frissítették a termékek szállítási státuszát.

A Státusz oszlopban az AWB mutatja a csomag státuszát. Az AWB létrehozásakor a csomag a futárra vár. Ha a csomagot kézbesítették, akkor a státusz Úton az ügyfélhez állapotra változik, a megrendelés sikeres kézbesítése után pedig az ügyfélnek kézbesítve állapotra változik.

Ha a megrendelés kézbesítésével kapcsolatban problémák merültek fel, a státuszok a következő lehetnek: küldemény törölve, visszautasítva az ügyfél által, visszaküldve a feladónak, sérült vagy elveszett. Ha a kiállított AWB-t az ügyfél visszaküldési kérelméhez rendelik az AWB a visszaküldés státuszba kerül.

A Kézbesítéshez kapcsolat oszlopban megjelennek a vásárló adatai, amelyekre a futárcégnek szüksége van ahhoz, hogy felvegye a kapcsolatot a vásárlóval.

Az utánvét HUF a szállításhoz szükséges összeget jeleníti meg. Ha a rendelést kártyával fizette ki a vásárló, a megjelenített összeg 0.

A Műveletek oszlopból letöltheti az AWB-ket A4, A5 és A6 formátumban. Csak abban az esetben törölhet AWB-t, ha azt még nem kézbesítették a futárnak, és ellenőrizheti az egyes megrendelésekhez létrehozott AWB-k előzményeit is.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE