Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Visszaküldési kérelmek kezelésének aránya – Javaslataink

()

A visszaküldési kérelmek kezelésének aránya  egyike a visszaküldési folyamatot monitorozó teljesítménymutatóknak.

Azon visszaküldések százalékos arányát adja meg, melyek feldolgozását az adott referenciaidőszakban időben, azaz a termék visszaérkezésétől számított 24 órán belül teljesítette, a teljesített vissszaküldésekhez képest, az incidenssel zárult visszaküldések kivételével.

Ahogy más teljesítménymutatók értékével, a Visszaküldési kérelmek kezelésének aránya értékével is kalkulál a fő ajánlatot, vagyis a “buy button”-t meghatározó algoritmus.

A visszaküldési kérelmek kezelésének aránya mutató értékét a következő referenciaidőszakok alapján kalkulálja a rendszer:

  • a folyamatban lévő időszak a folyó naptári hónapra vonatkozik, elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig, a hó elejétől az aktuális dátum előtti napig
  • a korábbi referencia időszak fülön az előző hónap elsejétől 28. 29. 30. vagy 31.-ig tartó időszak eredményeit találja

Javaslataink

  • A visszaküldési kérelmek kezelésének aránya teljesítménymutató optimális szintjének fenntartása érdekében azt tanácsoljuk, hogy vegye figyelembe következő javaslatainkat:
  • Jelöljön ki egy felelős személyt, aki a visszaküldési kérelmeket ellenőrzi és feldolgozza, és megbizonyosodik arról, hogy azok a lehető leggyorsabban feldolgozásra kerüljenek beérkezésüket követően.
  • Valamennyi olyan helyzetben, ami hatással lehet a vásárló tapasztalataira és a vásárlási élményre, vegye fel a kapcsolatot vele, és kínáljon számára előnyös megoldást, hogy lehetőleg ne kelljen elállnia a termék vásárlásától és visszaküldenie azt.
  • Minden adandó alkalommal kérjen visszajelzést vásárlóitól, a visszaküldésekkel kapcsolatos egyeztetést is ideértve, és adott esetben hasznosítsa javaslataikat.
  • A platformon kiállított AWB-k esetén tartsa szem előtt, hogy a visszaküldési kérelem minden egyes beállított státuszával kapcsolatban értesítést küldünk a vásárlónak, hogy így kérelme feldolgozását valós időben nyomon követhesse.
  • Mindig tartsa be a kérelem érkezésétől számított 14 naptári napos időintervallumot, ami alatt a visszaküldési kérelem feldolgozásra kell kerüljön.
  • Technikai vagy egyéb speciális kérdés esetén, ha fiókjával kapcsolatban részletes információkra lenne szüksége, kérjük, az Üzenetközponton keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Javasoljuk, hogy legalább két futárszolgálattal álljon kapcsolatban az eMAG Marketplace felületen, hogy így az összes felülettel kapcsolatos kézbesítést hatékonyan kezelhesse.
  • Folyamatosan egyeztessen a futárszolgálatokkal a visszaküldésekkel kapcsolatban is, hogy megbizonyosodhasson arról, hogy az adott csomag késedelem nélkül, megfelelő állapotban érkezik vissza.
  • A visszaérkezett és a futárszolgálat által visszahozott csomagokat napi szinten ellenőrizze, és késedelem esetén egyeztessen annak okáról.
  • Reggelente, a munkaidő elején mindig ellenőrizze a visszaérkezett termékeket, és visszaérkezésüktől számítva maximum 24 órán belül dolgozza fel a vonatkozó visszaküldési kérelmeket.
  • Ne feledkezzen meg azoknak a visszaküldéseknek a feldolgozásáról, melyeket az adott napon fel kell dolgoznia, a késések elkerülése érdekében.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Itt további információkat és javaslatokat talál az eMAG Marketplace fiók teljesítménymutatóival kapcsolatban is.

Sikeres értékesítést!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE