Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

eMAG Ads promóciós terület

()

Ebben az útmutatóban az eMAG Ads-ről, mint promóciós lehetőségről talál bővebb információt.

 

eMAG Ads

Az „Ad” az angol advertising szó rövidítése, ami magyarul azt jelenti, hogy reklámozás. Ez egy olyan marketingeszköz, amely egy szponzorált üzenetet tartalmaz annak érdekében, hogy az adott terméket, szolgáltatást vagy ötletet népszerűsítse. A reklám célja, hogy olyan vásárlókat érjen el, akik érdeklődnek és hajlandóak megvásárolni az Ön által népszerűsített termékeket vagy szolgáltatásokat.

Az eMAG Ads használatával igénybe veheti a Pay Per Click (PPC) kattintás alapú hirdetési szolgáltatást, aminek segítségével lehetősége nyílik arra, hogy termékeivel versenybe szállhasson a jobb láthatóságért az eMAG felületén.

 

eMAG Ads promóciós területek

Termékeinek láthatósága az oldalon nagyon fontos az eladások növelése szempontjából. Az Ads promóciós kampányok segítségével a legnépszerűbb pozíciókban népszerűsítheti termékeit az eMAG oldalán. A termékek relevanciájától vagy a vásárlói keresésektől függően az Ön által népszerűsített ajánlatok a promóciós sávban jelennek meg.

Ez akkor látható, ha a vásárlók eljutottak a termékhez, amely iránt érdeklődnek. Ebben az esetben legfeljebb 19 pozíció áll rendelkezésre az azonos kategóriába vagy azonos alkategóriába tartozó termékeknek, amelyek változhatnak a relevanciától és az ajánlattól függően.

 

Az eMAG Ads kampányok megjelenítésének rangsorolása

Az eMAG Ads kampányokban szereplő promóciós termékek megjelenítése a termékek relevanciájának és az Ön által beállított ajánlatnak a figyelembevételével történik. Nem kell külön beállításokat végeznie ahhoz, hogy termékei az Ads promóciós felületeken elérhető pozíciókban jelenjenek meg.

Csak azok a termékek vesznek részt a rendelkezésre álló promóciós pozíciókban, amelyekre a fő ajánlatot tette. Egy eMAG Ads promóciós kampány létrehozásakor beállított termékei közül csak azok jelennek meg a promóciós sávba, amelyeknél az Öné a fő ajánlat. Tehát más termékeket is felvehet a kampányba, azonban azok csak akkor kerülnek a kiemelt területre, ha Ön rendelkezik Buy-button pozícióval.

Az eMAG Ads-en kampányokban ajánlatonként a minimális licit értéke 18 Forint. Előfordulhat, hogy néhány kategóriát nem jelenít meg az eMAG Ads felület, ha a rendszer nem tartja elég relevánsnak a kampányban szereplő termékeket.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE