Ebben az útmutatóban bemutatjuk a KPI Toolbar új eszközét, a legnépszerűbb hirdetési javaslatokat, amelynek segítségével gyorsan hozzá tudja adni a magas értékesítési potenciállal rendelkező termékeket a hirdetési kampányokhoz.
Itt megjelenik a Hirdetési kampányba való részvételre javasolt termékek száma, valamint az az érték, amennyivel az Ön eladásai növekedhetnek, ha minden javasolt terméket és mind a top 3 ajánlatot hozzáad a hirdetés kampányhoz.
Ez az új eszköz mind a műszerfalon, mind a menü egyéb részeiben elérhető. Kattintson a Top javasolt hirdetések KPI-re, és egy új fly-out ablak fog megnyílni.
A KPI toolbar a Dashboard oldalon és az összes menüben is elérhető a kék eszközsávban. Kattintson A legnépszerűbb hirdetési javaslatokra és megnyílik egy legördülő ablak.
Az első részben a következő információkat láthatja:
- A hirdetési kampányhoz javasolt, nagy értékesítési potenciállal rendelkező termékek száma. Ha a termékek számára kattint, átirányítjuk a Vásárlói érdeklődés oldalra, ahol gyorsan megtekintheti az összes ajánlott terméket.
- A legutóbbi frissítés. A legördülő ablak jobb oldalán láthatja, hogy mikor frissítették utoljára a Hirdetésekhez javasolt termékek listáját.
A legördülő ablak második részében a 3 legjobban ajánlott termékről kap információt. Minden termékhez láthatja a képet, a termék nevét, az egyedi azonosító kódot és a hirdetési kampányhoz ajánlott kattintásonkénti összeget.
Ha a terméket az ajánlott kattintásonkénti összeg segítségével szeretné regisztrálni, kattintson a Termék hozzáadása gombra. Ezenkívül a Termék hozzáadása gomb megnyomása előtt módosíthatja az ajánlott kattintásonkénti összeget.
Az ajánlat ablak jobb oldalán megjelenik az értékesítés növekedésének becsült értéke, 30 napra vetítve.
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?