A dashboard-on, vagyis főoldalon középen található az értékesítési statisztikák menüpont, ahol különböző kimutatásokat tölthet le, hogy jelenlegi értékesítési tevékenységét könnyedén összevethesse az előző referencia időszak teljesítményével.
Ez a kimutatás áttekintést nyújt a rendelések összértékéről és állapotáról. Itt, a főoldalon a múlt havi és az aktuális havi statisztikai adatokat is megtalálja, valamint összehasonlíthatja az előző és a folyó év aktuális értékesítési eredményeit.
A jobb átláthatóság érdekében ezeket az eredményeket százalékban tüntetjük fel, ezáltal egyszerűen nyomon követheti termékei értékesítési eredményeit, teljesítményének változásait.
Abban az esetben, ha értékesítési eredményei alacsonyabbak, vagy elmaradnak a várt értéktől, ellenőrizze portfólióját, szükség esetén aktualizálja terméklistáját. Javasoljuk továbbá, hogy folyamatosan vegyen részt kampányainkban, tartsa naprakészen árukészletét, hogy ezzel is növelhesse eladásait.
A bal oldali grafikonon áttekintheti az elmúlt 8 napban beérkezett megrendelések aktuális állapotát, ahol a rendelések feldolgozottságától függően a különböző rendelési státuszokat különböző színek jelölik:
- befejezett
- folyamatban
- töröltek
A jobb oldali grafikonon megtekintheti az elmúlt 8 napban véglegesített rendeléseket, a rendelések kézbesítési idejének függvényében. A teljesítési késedelem mértékét színek jelölik. Az időben teljesített és véglegesített rendeléseket zölddel, az átlagosnak tekinthető, legfeljebb 3 napos késéssel kiszállított rendeléseket narancssárgával, valamint a 3 napos késedelmet meghaladóan teljesített rendeléseket pirossal jelöljük.
A még folyamatban lévő rendeléseit is áttekintheti, a késett teljesítést a rendszerben megadott kézbesítési időhöz viszonyítva, a megrendelés időpontjától függetlenül. Tehát itt azt ellenőrizheti, hogy mely rendelései futottak ki a megadott kezelési időből, 1, 2 vagy 3 nappal, és ezek milyen értéket képviselnek.
Az Eladói Teljesítmény menüpontban értékesítési eredményeiről tölthet le kimutatást heti vagy havi bontásban. A letölthető fájlokban áttekintheti, hogy az adott időszakban beérkezett rendelései milyen gyorsasággal kerültek feldolgozásra, valamint, hogy milyen visszajelzések érkeztek termékeivel kapcsolatban a vásárlók részéről.
Az így kapott eredmények alapján kidolgozhatja a fiókteljesítmény javításának lépéseit a következő időszakra vonatkozóan.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos útmutató segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb megválaszolhassunk.
Sikeres értékesítést!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?