Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

A vásárló által lemondott rendelések kezelése

()

Ebben az útmutatóban áttekintjük, hogyan dolgozza fel az ügyfél által lemondott megrendeléseket.

Miután a vásárló a megrendelését elküldte, meggondolhatja magát, és visszavonhatja a megrendelést közvetlenül az eMAG felületéről.

Ebben az esteben értesítés érkezik felhasználói fiókjába a megrendelés visszavonásáról. A rendelés végleges törlése előtt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a vásárlóval és derítse ki, mi az oka a rendelés törlésének.

Érdemes lehet egy másik terméket ajánlania a vásárló számára, vagy más megoldást is kereshet a sikeres értékesítésre. Ha azonban az ügyfél nem változtatja meg döntését, és kitart a rendelés törlése mellett, javasoljuk, hogy kérje meg a vásárlót, hogy közvetlenül a saját fiókjából törölje a megrendelést.

A rendelés visszavonásához lépjen a Főoldalon található Rendelések menüpontba.

A megrendelés azonosítója mellett megjelenik egy áthúzott piros kör, amely jelzi az ügyfél törlési kérelmét, melyet saját fiókjából indított el. A Műveletek oszlopban kattintson a Megrendelés részleteinek megtekintése gombra. Ezt követően a rendszer átirányítja a megrendelés részletei oldalra. A rendelés törléséhez változtassa meg a rendelés státuszát megérkezettről törölt státuszúra, majd ezt követően kattintson a mentés gombra.

A vásárló által törölt megrendelések nem befolyásolják a fiók állapotot figyelő teljesítménymutatókat, amennyiben a vásárló a rendelést az alábbi okok valamelyikével törölte:

  • regisztráltam egy másik eMAG rendelést hasonló termékkel;
  • meggondoltam magam, nincs szükségem a termékre;
  • jobb áron megtaláltam máshol;
  • a kiszállítás túl drága;
  • a terméket csak részletben tudom megvásárolni;
  • egyéb okok.

Fiókja teljesítménymutatóit azonban negatívan befolyásolja, amennyiben a vásárló a rendelést az alábbi indokok valamelyikével törli:

  • a szállítási idő túl sok;
  • a termék már nincs készleten az eMAG Marketplace partnernél;
  • az eMAG Marketplace partner kérte a rendelés törlését.

Ha a megrendelést a vásárló bankkártyával rendezte, akkor a megrendelés törlését követően a termék árának visszatérítése automatikusan elindul, amely a vásárlóhoz általában 1-5 munkanapon belül érkezik vissza.

Abban az esteben, ha a megrendelést ajándékutalvánnyal rendezték, akkor a rendelés törlését követően kérjük írjon nekünk az Üzenetközponton keresztül, hogy a felhasznált ajándékutalványt újra kiállíthassuk a vásárló számára.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg. Itt részletes információkat talál az eMAG Marketplace felületen érkezett rendelések kezeléséről is.

 

További jó munkát kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE