Rendszeresen szervezünk kampányokat az eMAG weboldalán, melyekben természetesen valamennyi eMAG Marketplace partnerünk részt vehet termékeivel. Javasoljuk, hogy a vásárlók körében népszerű, vonzó ajánlatokat töltsön fel kampányainkba, hogy ezáltal több rendelése érkezhessen, és konverzióját is növelhesse.
Egyesével is hozzáadhatja ajánlatait az oldal aktív kampányaihoz, közvetlenül termékoldalról, a Saját ajánlataim – Általános információk menüpontból. Itt minden termék mellett megjelenik egy Kampány gomb, amire kattintva egyesével töltheti be termékeit bármely az eMAG Marketplace-en elérhető kampányba.
A Promóció – Kampányok menüpontból letölthető template fájl segítségével pedig nagyobb mennyiségű terméket tölthet be egyszerre a kiválasztott kampányba. Ezt az xls. template fájlt akár összes termékére vonatkozóan is letöltheti a felületről, majd ennek kitöltésével és feltöltésével adhatja meg a kampányos ajánlatok pontos részleteit.
Hogy milyen előnyökkel jár a kampányokban való részvétel?
- Több eladás
Ha kedvezményes árat kínál portfóliója termékeire, ez a kampány ideje alatt több megrendelést eredményez. Érdemes tehát vonzó ajánlatokkal képviselnie termékeit az oldalon szervezett kampányokban. A kampányok ideje alatt az oldal látogatószáma is magasabb, és több megrendelés is érkezik, és ebből a kampányokban való részvétellel Ön is profitálhat. Javasoljuk, hogy az adott kampány tematikájától függően olyan termékeket kínáljon, melyek keresettek a vásárlók körében. Ha mindehhez vonzó ár és részletgazdag termékdokumentáció is társul, az pozitív hatással lesz a vásárlói döntésre.
- Termékoldalai magasabb látogatottsága
A kampányban részt vevő termékekre egy átlagos időszakhoz képest több látogatás érkezik. Ugyanakkor javasoljuk, hogy azokkal a termékekkel is vegyen részt kampányainkban, melyek látogatottsága az utóbbi időszakban növekedett, vagy kiemelkedően magas látogatottságot regisztráltak, hiszen ezek iránt kifejezetten érdeklődnek vásárlóink, és ezt a népszerűséget a leginkább a kampányok idején lehet kihasználni.
- Jobb konverzió
A Saját ajánlataim menüpontban nyomon követheti a termékeire irányuló vásárlói érdeklődést és termékei konverzióját is. Ha a konverzió fejlesztésén dolgozna, erre jó megoldás lehet, ha azokkal a termékekkel vesz részt az eMAG-on szervezett kampányokban, melyeket a vásárlók már hozzáadtak kedvenceikhez a felületen, vagy amelyek termékoldalaira az utóbbi időben nagyobb látogatószám érkezett. Ezekre a termékekre már eleve magas érdeklődés mutatkozik, és egy vonzóbb ajánlattal kiemelkedő értékesítési eredményeket érhet el.
További sikereket és jó munkát kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?