Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan léphet kapcsolatba velünk, ha különböző kérdései adódnak az eMAG Marketplace platform használata közben.
Ha kérdései vannak a termékek, számlák, megrendelések, pénzügyi kimutatások, kampányok stb. hozzáadásával kapcsolatban, az Üzenetközponton keresztül léphet kapcsolatba az illetékes kollégákkal.
Kérdésére a lehető leghamarabb választ fog kapni, de ne feledje, hogy az a beérkezett megkeresések sorrendjében kerül megválaszolásra.
Hogyan léphet kapcsolatba kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül?
Ha segítséget szeretne kérni egy, a platformon felmerült problémával kapcsolatban, válassza az Üzenetközpont menüpontot a Dashboard-on, ahol két lehetőség áll rendelkezésére:
Üzenetek – ez az Ön és kollégáink közötti üzenetek archívuma, itt láthatja az egyes üzenetek témáját, de az egyes üzenetek státuszát is.
Marketplace kapcsolatfelvétel – itt az eMAG Marketplace fiókjával kapcsolatban, különböző témákban küldhet üzenetet.
Új üzenet küldéséhez lépjen a Marketplace kapcsolatfelvétel menüpontba. Így új beszélgetést indíthat velünk. A kérdés témájától függően választhat kategóriát az előre meghatározott listából:
- Értékesíts hazait az eMAG-on – az Értékesíts hazait programmal kapcsolatban kérhet itt információt.
- Panaszok – az ügyfelektől érkezett panaszokból adódó helyzetek megoldására van lehetősége.
- Logisztika és kiszállítás – itt küldheti el a megrendelésekkel, működési folyamatokkal, rendelés-visszavételekkel vagy szállítási lefedettséggel kapcsolatos kéréseit, kérdéseit.
- Pénzügyi kérdések – segítséget nyújt az IBAN-számla, a blokkolt kifizetések, a fizetési adatok vagy a vállalat pénzügyi helyzetének megváltoztatásához.
- Termékeim – itt választ kap a portfoliójában szereplő olyan termékekkel kapcsolatos kérdésekre, amelyeket módosítani kell; vagy egyéb, a dokumentációval, az EAN kóddal, az XLS-en vagy API-n keresztül történő importálással stb. kapcsolatos kérdéseire.
- Algoritmusok – ez az a kategória, amelyben algoritmusokkal kapcsolatos kérdéseket tehet fel kollégáinknak, például: Buy button, vagy a terméklistázás a weboldalon.
- Általános kampányok – itt segítséget kérhet a kampányok beállításával kapcsolatban, de a kampányok beállítása során felmerülő hibák kijavításához is.
- Rendelések és visszaküldések – a törölt megrendelésekre, a megrendelésekkel vagy visszaküldésekkel kapcsolatos általános információkra, a megrendelések módosítására vagy a megrendelésekkel és visszaküldésekkel kapcsolatos egyéb hibákra vonatkozó kérdéseit küldheti el.
- Saját fiókom – itt kérhet hozzáférést új termékkategóriákhoz. További részleteket is megtudhat a magas kockázatú kategóriákról, vagy arról is, hogyan lehet egy felfüggesztett fiókot újra aktiválni; valamint itt talál bővebb információt a platformon elérhető jogi dokumentumokkal kapcsolatról. A magasabb kockázatú kategóriákkal kapcsolatban kérjük vegye figyelembe, hogy a határon túli értékesítés esetén országonként eltérő dokumentumokkal kell igazolnia kollégáink felé az adott kategóriára való jogosultságot.
- Szellemi tulajdon – kapcsolatba léphet az Üzenetközponttal, ha az Ön védjegye alá tartozó terméket lát más eladók termékkínálatában.
- eMAG Academy, Különleges események és értesítések – az eMAG Academy menüponttal vagy az eMAG Marketplace által szervezetteseményekkel kapcsolatban kérhet információt.
- BlackFriday – ebben a kategóriában minden kérdést feltehet a Black Friday kampánnyal kapcsolatban, és szükség esetén segítséget kérhet a feltöltéssel kapcsolatban is.
- KPI toolbar – itt további részleteket tudhat meg az eszköz funkcióiról, illetve segítséget kérhet azok helyes használatához.
- Rossz ár – ezt a kategóriát akkor használja, ha problémája van az oldalon a termékeinél megjelenített árral.
- Fiók állapot – forduljon az Üzenetközponthoz az Account Health mutatókkal kapcsolatos problémák, vagy a fiók újraaktiválása esetén.
Ha problémája van a szállítási díj beállításával, válasszon a Logisztika és kiszállítás kategóriák listájából, a jobb oldalon megjelenő témák közül, majd válassza ki a Szállítási díjakat.
A harmadik mezőben jelölje meg a beszélgetés tárgyát, és írja meg üzenetét a szükséges kérdésekkel és információkkal. Minden új beszélgetéshez csatolhat dokumentumokat. Kattintson a Fájlok kiválasztása gombra, és válassza ki a csatolni kívánt dokumentumot vagy dokumentumokat.
Ha megtalálta a keresett dokumentumokat, kattintson a Megnyitás gombra, és a dokumentumok automatikusan csatolásra kerülnek a beszélgetéshez.
Miután minden mezőt helyesen kitöltött, kattintson a Küldés gombra.
Üzenetére kollégáink hamarosan választ küldenek.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Ezek között további, a termékek feltöltésével kapcsolatos információt is talál.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?