Bevezetés
Mivel az online értékesítés tovább növekszik 2022-ben, így az eMAG Marketplace „áruházak” aktivitása is egyre nő, ezért ezen a héten további tippeket adunk neked, ahhoz, hogy növeld a termékeid láthatóságát a weboldalon. Olvasd el az alábbiakban a heti friss híreinket, illetve, hogy milyen előnyökkel jár, ha részt veszel az weboldalon futó kampányokban!
Hírek
Magyarország
@ Magyarországon mintegy 6 millió aktív internetező van, közülük 3,9 millió egyben online vásárló is. Korábban egy átlagos hazai internetes vásárló évente 10-11 alkalommal rendelt online. Ez a szám ma már eléri a húszat, és várhatóan tovább fog nőni – áll a Világgazdaság cikkében.
@ Az utolsó negyedév lezárultával elmondható, hogy 2021 a munkaerőpiac szempontjából példa nélküli év volt. Az elmúlt tizenkét hónap alatt jól látható, intenzív toborzási hullám ment végig az országon, a vállalatok erőteljes munkaerő-felvételbe kezdtek, és bár az utolsó szakaszra valamelyest lassult a folyamat az őszi tetőzést követően, összességében 2021 utolsó negyedéve 80 százalékkal több hirdetést hozott, mint az előző év azonos időszaka – derül ki a Profession.hu friss, negyedéves jelentéséből.
@ Az eMAG, a PayU és Alpha Bank Romania segítségével kiterjesztette az Instant Money Back szolgáltatást Magyarországra is. Ezáltal, amennyiben az eMAG vásárló a weboldalon elmentett bankkártyájával fizet, elállás vagy visszaküldés esetén, 30 percen belül visszakapja a vásárlása értékét, amint a rendelés sztornózásra került.
Nemzetközi
@ Az Eurostat adatai szerint a magyar munkanélküliségi ráta 2021 novemberében 3.8% volt, az előző hónapban mért szinthez hasonlóan. Ezáltal, amennyiben az eMAG vásárló a weboldalon elmentett bankkártyájával fizet, elállás vagy visszaküldés esetén, 30 percen belül visszakapja a vásárlása értékét, amint a rendelés sztornózásra került.
@ Az Kína rekord mennyiségű Kereskedelmi többletet regisztrált 2021-ben, mivel a járvány idején az export meghaladta a várakozásokat. A kereskedelmi többlet 2021-ben meghaladta a 670 milliárd dollárt, ami a valaha mért legmagasabb szint, szemben a 2020-as 523 milliárd dollárral.
Hasznos tippjeink
A portfoliódban szereplő termékek népszerűsítése segíthet abban, hogy több vásárlót érj el. A 2022-es promóciós stratégiád kialakításához az egyik lehetőség, amit megfontolhatsz, hogy részt veszel a platformon szervezett kampányokban.
Mint tudod, a weboldalon rendszeresen szervezünk nagyobb média támogatottságú kampányokat, azért, hogy kiemeljük a szezonális termékeket, amelyeket a vásárlók kedvezményes áron vásárolhatnak meg.
Az eMAG legnépszerűbb visszatérő kampányai közé tartoznak a “Készletkisöprés”, az “Őrült bevásárlás” vagy az “Árak forradalma” kampányok. A nagyobb médiatámogatottságú kampányokban szereplő termékek nagyobb eladást generálnak, mint egy átlagos napon történő értékesítésük.
Milyen előnyökkel jár a nagyobb kampányokhoz való csatlakozás?
- A kampányban szereplő termékek több látogatót vonzanak.
- Lehetőség a konverziós aránynöveléséhez, különösen, ha a dokumentáció javításán is dolgozol, vagy vonzó ajánlatokat kínálsz a kampányok ideje alatt.
- Nagyobb láthatóság a weboldalon és nagyobb relevancia az ügyfelek számára.
Hogyan lehet aktív kampányokhoz csatlakozni a platformon?
A termékek eMAG kampányokba történő feltöltéséhez első lépésként lépj be a Dashboard – Promóció – Kampányok menüpontba. Itt láthatod az összes aktív kampányt, amelyekhez hozzáadhatod az ajánlataidat. Minden egyes, a platformon indított új kampányról e-mailben értesítést is kapsz, amelyben ellenőrizheted a részvételi feltételeket.
A következő lépés a kampány kiválasztása. Ne feledd, hogy ugyanazt a terméket nem adhatod hozzá két különböző, egyszerre futó kampányhoz. Számos szűrő segítségével, gyorsan megtalálhatod a téged érdeklő kampányt, például a kampány neve, készlet az oldalon (a készletet megadását igénylő vagy nem igénylő kampányok alapján kapott eredmények), egyedi kampányazonosító, kezdő és befejező dátum, érvényesített ajánlatok, más kampányokban blokkolt ajánlatok, elutasított ajánlatok vagy akciók beállításával.
Ha termékeket szeretnél eltávolítani egy adott kampányból, vagy ha egyéb kérdéseid vannak a platformon lévő kampányokkal kapcsolatban, az Üzenetközpontban léphetsz kapcsolatba velünk.
Abban az esetben, ha vannak olyan időszakok, amikor nem találsz megfelelő kampányokat a portfóliódhoz, megfontolhatod, hogy az elmúlt 30 nap legalacsonyabb árából engedményeket teszel. A százalékos kedvezményt a platformon a terméknél jelöljük, és ez felkeltheti az adott kategóriába tartozó tételek iránt érdeklődő vásárlók figyelmét.
Az elmúlt 7 nap legkeresettebb termékei az eMAG-on
Folyamatban lévő kampányok
- Őrült Bevásárlás
Készlethiány
Itt, Nemrégiben értékesített termékek, aktív ajánlat nélkül fül alatt megtalálható azon termékek listája, amelyek az elmúlt 30 napban a legtöbb eladást generálták a felületen, de portfóliód nem tartalmazza még, és az eMAG felületén sem vásárolhatóak jelenleg, készlethiány miatt.
Új termékajánlatok
Termékeid teljesítményét az eMAG Marketplace-en a Lehetőségeim menüpontban is ellenőrizheted.
eMAG Academy – Javaslataink erre a hétre
@ Javaslatok a kampány alatti eladási ár megadására
@ Kampányajánlatok feltöltése XLS template használatával
@ A kampányokban való részvétel előnyei
eMAG Ads
Az eMAG Ads kampányok révén 12%-kal több eladást érhet el a reklámozott termékekkel.
Kollégáid biztonsága legyen az első
A járványnak még nincs teljesen vége, ezért kollégáid biztonsága érdekében bizonyos óvintézkedést érdemes a továbbiakban is betartani a munkaállomásokon. A javasolt intézkedéseket itt tekintheted át.
További jó egészséget és sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?