Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Eladói KPI és NPS riportok

()

Ebben a tájékoztatóban az eMAG Marketplace platform Eladói KPI és NPS jelentéseit ismertetjük, amely a Dashboard Eladói statisztikák szekciójában érhető el.

Innen gyorsan létrehozhatja az elmúlt hét jelentését, vagy a több gombra kattintva megnyithat egy új ablakot, amelyben a heti vagy havi jelentések jelennek meg. A két fül (heti és havi) tetején egy szűrőfelület is rendelkezésre áll a kívánt hónap egyszerű kiválasztásához. Válassza ki az Önt érdeklő hónapot, és azonnal megjelenik a kívánt időszakra vonatkozó összes rendelkezésre álló jelentéstípus.

Miután kiválasztotta a kívánt időszakot a jelentéshez, kattintson a mellette lévő gombra, és néhány másodperc múlva elkészül a fájl. Ezt a fájlt csak a generálási folyamat befejezése után töltheti le. A fájl letöltéséhez kattintson újra a gombra. Nyissa meg az .xls fájlt, és ellenőrizze a termékek teljesítményéről rendelkezésre álló információkat.

A KPI definíciók lapon az összes kifejezés magyarázata megtalálható, hogy helyesen töltse ki a fájl minden egyes oszlopát. A leírás angol és magyar nyelven is elérhető. A fiókja teljesítményének ellenőrzését a KPI lapon teheti meg. Itt jelenik meg a fiókjára vonatkozó eladói teljesítmény a vizsgált időszaktól függően, az értékesítések, a teljesítménymutatók, a visszaküldési mutatók, az aktív termékek és a legutóbbi frissítés.

A vizsgált időszakban láthatja az évet, hónapot, hetet és időszakot, amelyben az aktív termékek teljesítményére vonatkozó információkat rögzítették.

A Sales, vagyis Értékesítések szakasz az Ön termékeinek teljesítményét jeleníti meg a kiválasztott időszakban:

  • Értékesítés – a jelentés minden egyes befejezett megrendelésének végső értékét jeleníti meg.
  • Average selling price – Átlagos eladási ár – az összes leadott megrendelés átlagos eladási árát mutatja.
  • Ordered quantity – Megrendelt mennyiség – a leadott megrendelésekből értékesített termékegységek teljes számát mutatja.
  • Average Order Value– Átlagos rendelési érték – a kiválasztott időszakban leadott rendelések átlagos értéke, amelyet a vizsgált időszakban leadott rendelések értékeinek összegeként számolnak ki, osztva a vizsgált időszakban leadott rendelések számával.
  • No of orders – Megrendelések száma – a referencia-időszakban beérkezett megrendelések száma.

A Teljesítménymutatók szekcióban a vásárlói élményre vonatkozó fontos adatokat tekintheti meg:

  • NPS (Net Promoter Score) – Az NPS az ügyfeleknek az eMAG által minden egyes véglegesített megrendeléshez küldött ügyfél-elégedettségi kérdőívre adott válaszok alapján kerül meghatározásra
  • Finalization rate – Véglegesítési arány – a véglegesített megrendeléseknek az összes regisztrált megrendeléshez viszonyított aránya
  • Retur Rate – Visszaküldési arány – a visszaküldött megrendeléseknek az összes véglegesített megrendeléshez viszonyított aránya.
  • Conversion Rate – Konverziós arány – a leadott rendelések teljes száma és a termékenkénti látogatások száma közötti arány.
  • Rendelés átlagos feldolgozási ideje órákban kifejezve – a rendelés leadásától a rendelés véglegesített állapotba kerüléséig.
  • Átlagos megrendelési idő – egy rendelés teljesítésének átlagos ideje, órákban kifejezve
  • Average Returns Processing Time – Átlagos visszaküldési feldolgozási idő – a visszaküldés átlagos feldolgozási ideje a visszaküldési kérelem leadásától a véglegesítésig, órákban kifejezve.

A Visszaküldési mutatók részen keresztül tájékozódhat az egyes termékkategóriák és alkategóriák esetében beérkezett visszaküldési igények számáról, valamint az eladott termékek százalékos arányáról (az elmúlt 30 napban).

Az Aktív termékek oszlopban ellenőrizheti az Ön által hozzáférhető egyes kategóriák és alkategóriák aktív termékeinek számát.

Az utolsó oszlopban elérhető információ az utolsó termék közzétételének vagy az utolsó ajánlatfrissítés időpontjáról.

 

Az NPS lap segítségével gyorsan hozzáférhet az összes olyan megrendeléshez, amely után visszajelzés és megjegyzés érkezett az ügyfelektől.

Az első oszlopban láthatja a jelentéshez tartozó évet, hónapot, hetet és időszakot, amely a megrendeléseire vonatkozó visszajelzéseket tartalmazza.

Az NPS Grade (értékelés) oszlopban az NPS kérdőívekből kapott visszajelzésekből számított osztályzatok jelennek meg.

Az Order number vagyis rendelés azonosító oszlopban látható, hogy melyik megrendelésről kapott visszajelzést, és ez segítheti a termék- vagy szállítási problémák kijavításában, ha alacsony osztályzatokat kapott. Az utolsó oszlop tartalmazza az egyes megrendelésekhez tartozó vásárlói megjegyzéseket.

Használja fel az ezekben az oszlopokban található információkat ajánlatai javítására, és jobb vásárlói élmény nyújtása érdekében.

Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban kérjük, hogy az admin felület Üzenetközpont menüpontján keresztül írjon nekünk!

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE