Ebből a tájékoztatóból információkat és ajánlásokat tudhat meg arra vonatkozóan, hogy hogyan állíthatja be az optimális kezelési időt, valamint a termékek szállítási díját az év legfontosabb kampányában a Black Friday-en. A Black Friday alatt a készletek, az árak és az ajánlatok mellett a logisztikáról is gondoskodnia kell.
Idén a kampányban való részvételhez a megfelelő kezelési idő is kritériumnak számít.
A Black Friday kampányban szereplő ajánlatokra legfeljebb 14 napos kezelési idő áll rendelkezésre
A kampányban szereplő termékeinek érvényesítéséhez ellenőrizze és frissítse kezelési idejüket, mielőtt feltöltené őket a kampányba.
Hogyan ellenőrizheti és frissítheti az ajánlatok kezelési idejét? (cím)
- Lépjen be a Termékek – Termékkategóriák menüpontba.
- Válassza ki azt a termékkategóriát, amelynek csomagkezelési idejét ellenőrizni szeretné, az oldalon található szűrők segítségével, majd nyomja meg a Keresés gombot, és megjelenik a keresett kategória.
- Kattintson a frissítse a termékeket gombra.
- A letöltött fájlban a Készlet és elérhetőség oldalon módosíthatja a P oszlopot – kezelési idő (a termék szállításához szükséges napok száma), ahol a kitöltött időszak több, mint 14 nap.
- Mentse el a fájlt a frissítésekkel együtt, és töltse fel újra az XLS importálása menüpontba az XLS feltöltése gomb segítségével.
Ha API-t használ, az ajánlat frissítésének folyamata a következőképpen néz ki:
Amikor egy termék meglévő ajánlatát frissíti, csak az ajánlatot kell elküldenie, további dokumentációs elemek nélkül. Termékajánlat frissítésekor a következő adatokat kötelező megadnia:
- id
- az ajánlat státusza
- eladási ár
- áfakulcs
- kezelési idő
- készlet
Miután ellenőrizte és 14 napnál kevesebbre állította a kezelési időt, kitöltheti a Black Friday kampány javaslat fájlját a kívánt ajánlatokkal, és feltöltheti a kampányba anélkül, hogy a kezelési idő kritériumának nem teljesülése miatt elutasítnák.
Állítsa be megfelelően a szállítási díjakat Black Friday-re!
A szállítási díj fontos szerepet játszik a végső vásárlási döntésben, még inkább a Black Friday-en, amikor az ajánlatok rendkívül változatosak, és a túl magas szállítási díj növeli a kosárelhagyás arányát. A versenyképesség és az eladás véglegesítése érdekében javasoljuk,
hogy a szállítási díj értéke megfelelő legyen mind az Ön szállítási költségei, mind a vásárlók számára. A szállítási díjnak fedeznie kell a futárok által biztosított szállítás költségeit, de a vásárló számára is előnyösnek kell lennie.
Elemzésünknek megfelelően úgy döntöttünk, hogy kibővítjük a szállítási időket, a megrendelés leadásának órájától függetlenül, hogy ezáltal egy nagyobb rendelésmennyiség se lehessen negatív hatással a fiók állapot mutatókra. Körbejártuk ezt a kérdést, és hogy kifejezzük szervezési képességeibe vetett bizalmunkat, a Black Friday alatt beérkező rendelések előkészítésére és kézbesítésére a rendelések sikeres véglegesítésének érdekében maximális szabadságot biztosítunk, mindaddig, míg tiszteletben tartja a Black Friday kampány napján és az azt követő hétvégén érkező rendelésekre a vásárlók felé kommunikált maximális szállítási határidőt.
Azt javasoljuk, hogy az idén a Black Friday alatt érkező rendelések 100%-a kerüljön kézbesítésre a vásárlók részére legkésőbb december 2-ig. Ahhoz, hogy ez kivitelezhető legyen, legkésőbb november 29-ig véglegesítenie kell a Black Friday alatt beérkezett rendelések 100%-át.
Egyeztesse szállító partnerével a csomagfelvétel pontos címét és helyét, a félreértések elkerülése érdekében. Ez a lépés fontos az easyboxos rendelések esetében is.
Felmerülő kérdéseivel kapcsolatban kérjük, hogy az admin felület Üzenetközpont menüpontján keresztül írjon nekünk!
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?