Ebben az útmutatóban a Termékeim menüpont szűrőfelületét mutatjuk be.
Az eMAG Marketplace platformra feltöltött termékei adatainak áttekintéséhez és szerkesztéséhez kattintson a Dashboard-on a Termékek menüre, majd válassza a Termékeim menüpontot. Itt a Marketplace platformra eddig feltöltött összes terméke megjelenik.
A Műveletek oszlopban szerkesztheti a termékdokumentációt. A szerkeszteni kívánt termék(ek) megtalálásához az alábbi szűrőterület áll rendelkezésére:
- Kategória – a termékkategória megadásával kereshet a termékre;
- Termék azonosítás – a termékre ID, PNK, Termékkód vagy EAN alapján szűrhet;
- Elfogadott termékek – csak azok a jóváhagyott termékek jelennek meg találatként, melyek neve hasonló a mezőbe írt terméknévhez;
- Státusz – csak azok a termékek jelennek meg, melyek a kiválasztott érvényesítési státusszal rendelkeznek. Ez lehet: Validálás alatt, Gyártó elfogadásra vár, EAN-kód elfogadásra vár, Új dokumentáció elfogadása függőben, Hibás termék – Gyártó elutasítva, Hibás termék – EAN-kód elutasítva, Elutasítva, Elfogadott dokumentáció, Frissítés jóváhagyásra vár vagy Blokkolva. A státuszok alapján nem csak itt, hanem egyszerűen a lapfülekre kattintva is szűrhet az alsó szűrőterületnél.
- Termékcsalád neve – csak azok a termékek jelennek meg, melyek termékcsalád neve megegyezik a mezőbe írt termékcsalád névvel;
- Családon belüli termékvariáció – aszerint szűrhet termékei közt, hogy családba vannak-e kötve vagy nem;
- Nem lehetséges az összekötés – itt azokra a termékeire szűrhet, melyeket már nem lehet társítani, mert vagy már össze vannak kapcsolva, vagy a termékasszociáció elutasításra került, mert a termék vagy nem azonos azzal, amihez hozzá kívánta kapcsolni, vagy mert az adott márka kizárólagos forgalmazású. Itt a szűrő segítségével külön jelenítheti meg egyrészt azokat a termékeket, amelyeket már nem lehet társítani, mert vagy már hozzá vannak kapcsolva egy már a weboldalon létező ajánlathoz, vagy a termékasszociáció elutasításra került. Ennek oka lehet, hogy a termék nem azonos azzal, amihez hozzá kívánta kapcsolni, vagy mert az adott márka kizárólagos forgalmazású. Továbbá külön kiszűrheti azokat a termékeit, amelyeknél lehetséges az ajánlatok összekötése.
- Blokkolás oka – csak a különböző okok miatt blokkolt termékeket jeleníti meg: Jogi, Hibás dokumentáció, Ár, Duplikált termék, Szellemi tulajdonjogok megsértése, Termék állapot vagy Gyanús termék.
- Frissített jogosultság – megjeleníti azokat a termékeket, amelyek dokumentációját a Műveletek oszlopban szerkesztheti vagy nem.
Kattintson az Alkalmazott szűrők gombra, ha nagyszámú termékkel rendelkezik, és többféle szűrőt szeretne használni, például:
- Termék gyártója – a termékekre gyártó szerint szűrhet.
- Állapotszűrő viselkedése – ez a szűrő csak nemzetközi eladóknál használható.
- Fordítás függőben – ezt a szűrőt is szintén csak nemzetközi eladók használják. Itt kereshet aszerint, hogy van-e olyan termék, ahol a fordítás jóváhagyásra vár.
- Forrásnyelv – válassza ki a kívánt nyelvet.
- Időközönként alkalmazott státusz – válassza ki a naptárból azt az időintervallumot, amelyre vonatkozóan ellenőrizni szeretné a termék állapotát. Ez a szűrő nem használható a Blokkolt vagy Validálás alatt lévő termékeknél.
Miután kiválasztotta a megfelelő szűrőfeltételeket, kattintson a Keresés gombra, majd hamarosan megjelennek a keresési eredmények. A kiválasztott szűrőfeltételek törléséhez kattintson a Reset gombra.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Ezek között további, a termékek feltöltésével kapcsolatos információt is talál.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?