Ez a tájékoztató részletesen ismerteti a Pénzügyi kérdések-Ügyfél pénz beérkezés menüpontot.
Az Ügyfél pénz beérkezés menüpont azért lett kifejlesztve, hogy segítse Önt a különböző okokból felhalmozott követelések és azok státuszának ellenőrzésében.
Minden ebbe a szakaszba bejegyzett érték egy hiányos vagy módosított rendelési folyamat eredménye.
Például, ha egy ügyfél miután megrendelt az egyik termékét úgy dönt, hogy szeretne még egyet belőle Ön feldolgozza a megrendelési kérelmet, kitölti a két megrendelt termék értékét, de elfelejti a második terméket hozzáadni a megrendelési kérelemhez.
Ebben az esetben egy különbözeti bizonylat kerül rögzítésre és megjelenítésre az Ügyfél pénz beérkezés menüpontban. Ilyen esetben az Üzenetközpontba kell belépnie, és a Pénzügyi osztály segítségét kell kérnie, hogy a rendelési kérelmet maradéktalanul feldolgozhassa.
Az Ügyfélpénz beérkezés menüpont két területet tartalmaz: a szűrőzónát és a követelések listáját.
A szűrőzónában a következő szűrőket használhatja:
Rendelés azonosító/ Visszaküldési azonosító – a megrendelés azonosítója alapján kereshet, amelyhez különbözeti bizonylat van.
Rendelés státusz – segít a keresésben a megrendelés státusza szerint.
Kifizetés típusa – válasszon a követelés típusok közül: követelések feldolgozás alatt álló megrendelések, követelések különbözettel, követelések nyitott visszakéréssel, kifizetett követelések, folyamatban lévő követelések.
DP szám – megtalálja a követelést egy adott kifizetés részletes jelentésszámának beillesztésével.
Kifizetési dátum – egy adott követelés kifizetési dátuma alapján kereshet.
Alkalmazza a szükséges szűrőket, majd nyomja meg a kék Keresés gombot. Az alábbiakban a követelések listájában látni fogja a keresés eredményét.
A követeléslista a következő információkat tartalmazza:
Eladó – az Ön cégének nevét tartalmazza
Rendelés azonosító/ Visszaküldési azonosító – az egyedi azonosítót vagy a különbözeti bizonylattal rendelkező megrendelés azonosítóját láthatja
Rendelés státusz – az adott megrendelés aktuális státuszát mutatja.
Véglegesítés dátum – itt láthatja a megrendelés véglegesítésének dátumát és óráját
Jelenlegi rendelési érték (HUF) – a megrendelés aktuális értéke
Kifizetés értéke (HUF)– az ügyféltől beváltott érték
Összes kifizetés értéke (HUF)– a hibás megrendelés feldolgozásának eredményeként beszedett összeg;
Kifizetés típusa – a következő típusok valamelyikét mutatja: követelések a megrendelések feldolgozásakor, követelések különbözettel, követelések nyitott visszakéréssel, kifizetett követelések, folyamatban lévő követelések.
Állapot– tájékoztatja Önt a rendelés állapotáról, és átirányítja arra az oldalra, ahol el kell végeznie a szükséges korrekciót: rendelés véglegesítése a folyamatban lévők esetében, visszatérítés véglegesítése a folyamatban lévő visszatérítések esetében, vagy visszatérítés a követelések esetében.
Javasoljuk, hogy naponta ellenőrizze a Bevételi különbségek részt, és gondoskodjon arról, hogy a lehető leghamarabb korrigálja a felmerült problémát.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?