Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogy mi a teendő, ha eMAG Marketplace fiókja felfüggesztésre kerül a teljesítmény mutatók elvárásoktól elmaradó színvonala miatt.
Ahhoz, hogy a teljesítménymutatók az elvárásoknak megfelelőek legyenek, elengedhetetlen a rendelések időben történő kezelése, ezzel megelőzve a negatív fiók állapotot. A leggyakoribb problémák, amelyek befolyásolják fiókja teljesítménymutatóit, és felfüggesztéshez vezetnek: a visszaküldési arány, az incidenssel zárult rendelések aránya, valamint a vásárlói panaszok aránya.
A főoldalon feltüntetett alacsony besorolást kapott teljesítménymutatók jelzik, hogy az eladó nem az elvárásoknak megfelelően kezelte rendeléseit, és a megrendelt termékek nem kerültek időben kiszállításra.
Amennyiben a vizsgált időszak végén az eladói fiók teljesítménymutatói a minimum elvárásoknak sem tesznek eleget, a fiók ideiglenesen felfüggesztésre kerül.
A kritikus fiókállapot javítása elengedhetetlen, de fiókja visszakapcsolására csak a főoldalon elérhető Account Health teszt sikeres kitöltése után, minimum 7 napos felfüggesztési időszak leteltét követően van lehetőségünk.
Az eMAG Marketplace felület Dashboard-ján jobb oldalon a fiók ideiglenesen felfüggesztve üzenet jelenik meg, és az újraaktiváláshoz itt tudja kitölteni a tesztet. Miután sikeresen kitöltötte, és letelt a 7 nap, fiókja visszaállításra kerül.
A teszt kitöltéséhez kattintson a „teszt” szóra, és megnyílik a teszt, ahol a helyes válaszokat kell kiválasztania. A kérdések száma és típusa eladói fiókonként különböző, mivel a javításra szoruló teljesítménymutatók számától és azok súlyosságától függően kerülnek összeállításra a kérdéssorok.
Kritikus fiókállapot esetén az ajánlatok nem aktívak az eMAG oldalán, tehát a teszt sikeres kitöltése mihamarabb szükséges a mielőbbi visszakapcsoláshoz. Válassza ki a kérdésekre helyesnek ítélt válaszokat, és a végén automatikusan megkapja az eredményt.
A teszt sikeres teljesítéséhez a kérdések legalább 60%-ára helyesen kell válaszolnia. Abban az esetben, ha nem sikerült 60%-os eredményt elérnie, a tesztet ismét ki kell töltenie. Az eladói fiók állapota kritikus státuszban marad mindaddig, amíg a tesztet nem töltik ki sikeresen. Ha a teljesítménymutatók miatt egy éven belül másodjára is felfüggesztésre kerül a fiók, a kérdések legalább 80%-ára helyesen kell válaszolnia.
A teszt sikeres kitöltését követően, és a 7 napos felfüggesztési időszakot követően fiókja újra zöld státuszba kerül, és ajánlatai ismét aktívak lesznek az eMAG oldalán. Javasoljuk, hogy a lehető leggyorsabban javítson a teljesítménymutatók értékén, mivel a fiók újraaktiválását követően a fiók állapota kritikus marad.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb válaszolhassunk.
További jó munkát kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?