Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan kezdeményezheti az eMAG Marketplace-szel kötött szerződés bontását a felületen, és mit kell tennie az együttműködés végleges megszüntetéséhez.
Az eMAG Marketplace-szel folytatott együttműködés megszüntetését bármikor kezdeményezheti. Partnereinknek természetesen nem kell aktívnak maradniuk a felületen, ha nem szeretnének, viszont az együttműködés teljes ideje alatt be kell tartaniuk a szerződésben foglaltakat, melyet az együttműködés kezdetekor, a szerződés jóváhagyásakor elfogadtak. Ez azt jelenti, hogy tiszteletben kell tartaniuk a szellemi tulajdonhoz fűződő jogokat, a GDPR irányelveket, a felületen érkező rendeléseket időben kell teljesíteniük, és rendezniük kell az eMAG Marketplace felület használatával kapcsolatban kiállított jutalékszámlákat.
Amennyiben a Marketplace felület elhagyása mellett döntött, biztosak vagyunk benne, hogy komolyan mérlegelt, mielőtt meghozta ezt a döntést, de szeretnénk tudni, hogy tehetünk-e valamit, hogy döntését megváltoztassa, vagy hogy a jövőben ismét elégedett partnereink között üdvözülhessük? Felmondásának indokát, a szolgáltatásainkkal kapcsolatos véleményét, kérdéseit, javaslatait itt oszthatja meg velünk.
Mi, az eMAG Marketplace munkatársai elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink fejlesztésében, mivel üzleti modellünk sikeressége partnereink elégedettségén, eredményességén és növekedésén alapul.
- Tudta, hogy a Magyarországon 2014-ben indult oldalunkon mára több, mint 5000 partner, összesen több mint 3 000 000 ajánlatával, naponta átlagosan 400 000 vásárlót ér el?
- Tudta, hogy az eMAG Marketplace felhasználói fiókjában elérhető eMAG Academy menüpont alatt valamennyi technikai vagy értékesítési stratégiával kapcsolatos kérdésére könnyen érthető videókban találhat választ?
- Tudta, hogy a kiemelt értékesítési kampányainkban való részvétel nem jár plusz költséggel?
- Tudta, hogy növekedésünk most még tovább gyorsul, sőt hamarosan még több szolgáltatással támogatjuk partnereink értékesítését? Tudjon meg többet például easybox szolgáltatásunkról.
Amennyiben mindezek tudatában az együttműködés lezárása és eMAG Marketplace fiókja megszüntetése mellett döntött, kérjük, kövesse a következő lépéseket.
- Nyissa meg a Felhasználói fiókom menüben a Jogi dokumentumok menüpontot.
- Kattintson a jogi dokumentumok jobb oldalán található Megszüntetés
- Néhány másodperc alatt legenerálódik az egyoldalú felmondási dokumentum, ezt követően kattintson a mentés gombra.
- Az egyoldalú felmondási dokumentum jóváhagyását a zöld gomb kipipálásával fogadhatja el.
Az egyoldalú felmondási dokumentumban szerepel, hogy pontosan hány nap múlva, milyen dátummal szűnik meg a fennálló partnerkapcsolat. Ennyi idő áll rendelkezésére az összes beérkezett megrendelés és a visszaküldési kérelem teljesítéséhez.
A dokumentum elküldését követően, ha korábban aktív volt fiókja státusza, termékei elérhetőek maradnak még a felületen, a felmondási idő idejére. Ha korábban már az eladó kérése átmeneti felfüggesztés alatt állt a fiók (például ilyen a pink fiókstátusz), a dokumentum elküldését követően nem érkezik új rendelés fiókjába, és termékei nem lesznek aktívak az oldalon. Ha tartozása áll fenn az eMAG Marketplace felület használatával kapcsolatban, azt ugyancsak rendeznie kell ez idő alatt.
Ha meggondolja magát, és mégis szeretné folytatni az együttműködést, akkor lépjen a Felhasználói Fiókom – Jogi dokumentumok menüpontba, és kattintson az Egyoldalú felmondási dokumentum melletti Mégse gombra. Ezután fiókja hamarosan ismét zöld státuszúvá válik, és ajánlatai ismét aktívak lesznek a felületen.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
További jó munkát kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?