skip to Main Content
()

Ahogy már korábban is tájékoztattunk erről, az eMAG Marketplace felületen a Sameday Easybox kiszállítás, vagyis a csomagautomatás kézbesítés, országosan elérhető a partnereink számára. Ezzel kapcsolatban gyűjtöttük össze a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, és természetesen meg is válaszoltuk őket.   1.Hogyan érhetem el a Sameday üzenetközpontját / ügyfélszolgálatát? Válasz: Jelenleg az ugyfel@sameday.hu-n e-mail címen tudod felvenni a kapcsolatot a Sameday ügyfélszolgálattal. A közeljövőben a Sameday dedikált kapcsolattartót is biztosítani fog az eMAG Marktplace partnerei számára.   2. Elindítottam a Sameday - easybox regisztrációt, de mégsem szeretném, hogyan törölhetem? Válasz: A Sameday fiókot csak a Sameday inaktiválhatja, ezért kérjük vedd fel velük a kapcsolatot és kérd fiókod törlését.   3. A Sameday felületére a Marketplace bejelentkezéshez használt azonosítókkal kell belépni? Válasz: A két rendszer belépési adatai nem egyeznek meg. Mivel a Sameday felülethez adatvédelmi okokból nincs hozzáférésünk, a belépési azonosítók kapcsán kérjük a Sameday ügyfélszolgálatát keresd.   4. Mikor szállítják el tőlem a csomagot?…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?