Ebben az útmutatóban azokat a lehetséges hibákat tekintjük át, melyek a feltöltött termékképek elutasításához vezethetnek az eMAG Marketplace felületen.
Azok a termékek, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace felület kritériumainak, elutasításra kerülnek verifikációs csapatunk által. Kattintson az Elutasított dokumentáció fülre az összes elutasított termék gyors megtekintéséhez.
A következő hibák vezethetnek a termék visszautasításához „Nem megfelelő termékkép” hivatkozással:
– Fehér háttér (elsődleges kép)
Az elsődleges képen található termék háttere nem fehér. Kötelező, hogy az elsődleges képen a háttér fehér színű legyen. Ilyen esetben javítsa ki az elsődleges képet, hogy az megfeleljen az eMAG Marketplace szabványainak.
– Egyéb termék (a másodlagos képen)
Ha a másodlagos kép más terméket, vagy az adott terméknek egy másik változatát is tartalmazza – a dokumentációban feltüntetett információkhoz viszonyítva. Ebben az esetben javítsa a másodlagos képet aszerint, hogy az a termék dokumentációjának maradéktalanul megfeleljen, és csak az eladásra kínált terméket tartalmazza.
- Több probléma az elsődleges képen
Több probléma az elsődleges képen indokkal kerül visszautasításra a termék, ha a fő képen különböző szerkesztések, vízjelek vagy más elemek is szerepelnek, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace kritériumainak. A termék elsődleges képének feltöltése előtt, győződjön meg arról, hogy a kép háttérszíne fehér és kizárólag a termék jelenik meg rajta.
- Vízjel
Vízjel vagy egyéb olyan szöveg, szimbólum sem szerepelhet a képen, ami nem felel meg az eMAG Marketplace szabványainak. Végezze el a szükséges javításokat, távolítsa el a vízjeleket a képekről, majd töltse fel újra.
- Gyenge felbontás
A gyenge felbontású képek szintén visszautasításra kerülnek. Az eMAG Marketplace platformon nem szerepelhetnek alacsony felbontású, homályos képek. Emiatt kérjük, a kép feltöltése előtt győződjön meg arról, hogy a kép minősége megfelelő.
- Tükröződések és árnyékok
A képen nem szerepelhetnek tükröződések és árnyékok. Szerkessze a képeket, úgy, hogy az a szabványoknak megfelelően ne tartalmazzon tükröződést és árnyékot.
- Logó
Logót nem tartalmazhat a kép. A képen ne szerepeljen olyan logó vagy információ, ami más márkát vagy más webhelyet népszerűsít. Emiatt kérjük, távolítsa el a logókat a termék képeiről, mielőtt feltölti őket az eMAG Marketplace platformra.
– A termék szemből, középen kell, szerepeljen
Az elsődleges képen a terméknek szemből, legjellemzőbb nézetében, és középen kell megjelennie.
– Nem elég hangsúlyos a termék
A terméknek az elsődleges képen a képkivágat nagy részét ki kell töltenie. A kép megfelelő méretarányú, éles, könnyen értelmezhető és részletgazdag legyen. A terméknek legalább a kép 80%-át ki kell töltenie.
- Nem megfelelő termékkép
A termékképnek reálisnak kell lennie. A képnek meg kell felelnie a dokumentáció többi szakaszában bemutatott információknak. Javítsa a képet, aszerint, hogy az megfeleljen a termékleírás egyéb szekcióiban részletezett információknak, vagyis a kép összhangban kell legyen a jellemzőknél, a részletes leírásnál és a terméknévben megadott adatokkal.
- Invalid images
Ahhoz, hogy a Képfeltöltési hibákat elkerülhesse, ellenőrizze a kép formátumát, méretét és méretarányait. Az eMAG Marketplace platform csak .jpg, .png, .gif formátumokat fogad el, valamint a kép legfeljebb 8 MB méretű lehet, és minimum 640X640 pixel felbontással kell rendelkeznie.
Divatcikkek esetén a minimális méretnek 640×960 pixelesnek kell lennie, ennek a méretaránynak a megtartásával.
A hibák javítása:
- Ha azonosította, mely termékei kerültek érvénytelen kép indokkal visszautasításra, akkor kattintson az „i” vagy az „ide” gombra ahhoz, hogy megtudja, pontosan mit kell megváltoztatnia a termék képével kapcsolatban.
- Ekkor egy új ablak jelenik meg, amelyben részletezzük a hiba típusát és a probléma megoldására szolgáló egyéb javaslatainkat.
- Lépjen vissza az elutasított termékek listájához, és kattintson a sárga Szerkesztés gombra a Műveletek
- A javaslatok szerint töltse fel az új képet, és mentse a változtatásokat a Mentés gombra kattintva.
Ezt követően termék dokumentációja ismételten ellenőrzésre kerül. Ha a javítások során helyes információ kerül megadásra a termék a lehető leghamarabb megjelenik az oldalon.
Kérjük kövesse az eMAG Academy menüben elérhető további útmutatóink információit is, annak érdekében, hogy megtudja, hogyan szerkesztheti a termékek feltöltésekor felmerülő hibákat.
Sikeres értékesítést!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?