Ebben a bemutatóban többet megtudhat az érvénytelen márka hibáról, és arról, hogy milyen okok miatt fordul elő ez a fajta hiba.
Azok a termékek, amelyek nem felelnek meg az eMAG által meghatározott kritériumainak, nem kerülnek jóváhagyásra és közzétételre az eMAG oldalon.
A hiba miatt visszautasított termékek megtekintéséhez kattintson a Termékek – Termékeim menüpontra. Kattintson az Elutasított dokumentáció fülre. Használhatja a szűrőket is, a Státusz mező legördülő menüjéből válassza ki az Elutasítva opciót, majd nyomja meg a kék Keresés gombot. Ekkor megjelennek az elutasított termékek és mellette az elutasítás oka.
Az eMAG Marketplace platformon egy termék elutasításának oka az érvénytelen márka lehet. A termék nem kerül jóváhagyásra az eMAG Marketplace-en, ha a márka érvénytelen vagy nem felel meg a tényleges terméknek. Győződjön meg róla, hogy a márka, amelyet kitöltött, az ténylegesen a termékhez tartozik.
Például: Ön egy iPhone 8 telefonra való tokot árul, amelynek a márkája PéldaMobil. Ebben az esetben nem az Apple lesz a termék márkája, hiába iPhone-ra való a tok. A termék márkája: PéldaMobil
Amennyiben Ön a termék gyártója, a márkanév az Ön cégének a neve lesz, a cég jogi formájának rövidítése nélkül. (Zrt., rt., kft., bt.)
Előfordulhat, hogy egy másik cég neve és forgalmazott termékei nagyon hasonlítanak az Önéhez. Ebben az esetben különösen fontos a pontos márka megnevezés a félreértések elkerülése érdekében.
Például: Versace és Versace 19.69. A két márkanév bár hasonlít, mégis különböző, így kételyt vethet a termékek eredetiségét illetően.
Ha valamelyik termékét elutasítják márka hiba miatt, kövesse az alábbi lépéseket:
- Kattintson a Termékek – Termékeim menüpontra.
- Használja a Státusz szűrőt és válassza ki az Elutasítva kategóriát, vagy az alsó fülek közül kattintson az Elutasított dokumentáció
- A rendszer ekkor listázza az összes elutasított termékét. Keresse meg a szerkeszteni kívánt terméket, majd kattintson az (i) gombra a Visszautasítás oka
- Ekkor láthatja a hiba típusát és megnevezését, valamint információkat a javításra vonatkozóan.
- Térjen vissza a termékhez és kattintson a sárga Szerkesztés gombra a műveletek oszlopban.
- A megnyitott oldalon kiemelve láthatja a hibát a termék adatai között.
- Kattintson a Piszkozat fülre és töltse ki az adott termékre vonatkozó helyes márkanevet.
- Amennyiben végzett a javítással, kattintson a Termék mentése
- A termék megkapja a Frissítés jóváhagyásra vár (Documentation update validation pending) státuszt. A termék státusza addig ez marad, amíg a dokumentációs csoport nem ellenőrzi.
- Amennyiben a dokumentáció minden eleme helyes, akkor a termék megkapja az Elfogadott dokumentáció státuszt és megjelenik az eMAG felületén.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?