Ebben az útmutatóban megmutatjuk neked, milyen esetben kap egy XLS fálj, amelyet feltöltöttek az eMAG Marketplace platformra, a Részleges Import státuszt.
Az .XLS importálással gyorsan tudsz nagy mennyiségű terméket feltölteni vagy frissíteni az eMAG Marketplace platformon.
Az Importálás XLS rész lehetővé teszi, hogy nagy mennyiségű terméket adj hozzá minden kategóriába, amelybe a termékeid tartoznak.
Feltöltheted vagy frissítheted a termékeket a platformon, kitöltve a termékkategóriához tartozó fájlt, amit letölthetsz a “Ugrás a termékkategóriákra” fülre kattintva az Import Listában.
Válaszd ki a termékek kategóriáját, amelyet szeretnél módosítani, majd töltsd le a kívánt fájlt. Használhatod a rendelkezésre álló lapokat a szűrőterület felett, hogy gyorsan azonosítsd az elkészítendő fájl típusát.
Töltsd le a fájlt, és gondosan adj meg minden szükséges adatot. Ügyelj arra, hogy az adatok helyesek legyenek, és tiszteletben tartsák a segédletekben, az utasításokban, a képeken, a termékcsaládok, az adatmeghatározás vagy a példa oldalain található összes információt a kész fájlban.
Miután kitöltötted az összes adatot, mentsd el a fájlt a számítógépedre. Ugorj az Importálás XLS részhez, és nyomd meg az XLS feltöltés gombot.
Kattints a “Húzd ide a fájlokat a feltöltéshez” lehetőségre, válaszd ki a számítógépeden mentett fájlt, majd kattints az “Megnyitás” gombra. Gyorsan fel is töltheted a kívánt fájlt a „húzd és dobd” módszerrel. Végül kattints a Feltöltés gombra az Fájl Import ablakban.
A feltöltés után a fájl megjelenik az Import Listában, az “Folyamatban” státusszal. Nyomon követheted a termékellenőrzés előrehaladását a “Befizetési státusz” oszlopban valós időben. A feldolgozás akár néhány órát is igénybe vehet, ha sok terméket töltöttél fel, ezalatt az idő alatt a fájl státusza “Feldolgozás alatt” lesz.
A Részleges Import státusz akkor következik be, ha legalább egy termék importálása hibára futott. Részleges Import státusz esetén letöltheted azt a fájlt, amely csak azokat a termékeket tartalmazza, amelyek elutasításra kerültek, a “Letöltés” gomb segítségével az “Műveletek” oszlopban.
Az elutasítás okait a Visszajelzés– elutasítás okai oszlopban találod.
Például a termékeket azért utasították el, mert a nevet vagy néhány tulajdonságot nem megfelelően töltötted ki. Szerkeszd meg az .XLS fájlt, és javítsd ki a hibákat a megfelelő mezőkben, majd töltsd fel újra a fájlt.
Sikeres importálás státuszt fog kapni a feltöltés, ha minden terméket megfelelően módosítottál. Használd az információkat, amelyeket a fájl oldalain találsz: Utasítások, Termékcsoportok, Adatdefiníció vagy Példa. Ezek segítenek könnyebben megérteni az itt található információkat.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?