Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Irányelvekről szóló prezentáció az eMAG weboldalon feltett vásárlói kérdések megválaszolásához

()

Ebben a tájékoztatóban az irányelveket mutatjuk be, amelyek szükségesek az eMAG weboldalon feltett vásárlói kérdések megválaszolásához.

Az, ahogyan a kérdésekre válaszol, az Ön vállalkozásának védjegye. Kiemelten figyeljen, hogyan kezeli az vásárlók által az eMAG.hu oldalra feltett kérdéseket és értékeléseket.

 

Tartalom

  • Világos, érhető válaszokat fogalmazzon meg, amelyek konkrét információkat nyújtanak a vásárlók számára
  • Köszönje meg a visszajelzést és az emlékeztetést, amennyiben szükséges;
  • Ne tartalmazzon személyes preferenciákat;
  • Ne válaszoljon a termékek árával és a kedvezményekre vonatkozó kérdésekre /kommentekre, az Ön válasza véglegesen az oldalon marad, és ha árakkal vagy promóciókkal kapcsolatban nyújt információkat, akkor azok félrevezetők lesznek a jövőben a termékoldalát látogató vásárlók számára;
  • Ne válaszoljon a kínált szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekre/kommentekre;
  • Ne válaszoljon a különböző márkák összehasonlítására vonatkozó kérdésekre/kommentekre

 

A termékfunkciókkal  és a vásárlói élménnyel kapcsolatos objektív kérdések/kommentek esetében:

  • Fogalmazzon meg egy érhető, világos, egyszerű választ, amely választ ad a működés/használat módjára vonatkozó vásárlói kérdésekre;

 

Kérdés/komment formájában érkező panasz esetében:

  • Csak akkor válaszoljon, ha egyértelmű megoldást tud nyújtani a vásárló problémájára.

 

Termékhibával kapcsolatos kérdések/kommentek:

  • Nézze meg, hogy tudja-e azonosítani a vásárló rendelését és vegye fel vele a kapcsolatot, vagy kérje meg, hogy az eMAG ügyfélszolgálat felé jelezze a problémát.
  • Ne válaszoljon, amíg nem biztos abban, hogy alapos áttekintést kapott a probléma minden részletéről.

 

Megalapozatlan állítások esetében:

  • Fogalmazzon meg egy hivatalos álláspontot a problémával kapcsolatban.
  • Amennyiben nem tud konstruktív megoldást nyújtani, az nem kerül jóváhagyásra a moderátor csapat által.

Ezenkívül az ügyfeleknek adott válaszokban nem szerepelhet más webhelyekre mutató linkek, mivel azokat nem hagyják jóvá.

 

Hozzászólás

  • Konstruktív, ügyfélbarát hozzáállás;
  • Tartsa magát a lehető legpártatlanabb hangnemhez;
  • Ne dorgálja az ügyfelet, még akkor sem, ha a vásárló téved, objektív és pártatlan magyarázattal szolgáljon, próbáljon segítségére lenni az ügyfélnek;
  • Ne reagáljon agresszívan;
  • Ne válaszoljon a provokációra, és ne provokáljon viszonzásul;
  • Próbáljon meg barátságos hangnemet használni.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé. Itt további információkat talál a vásárló számára elérhető egyéb fizetési módokkal kapcsolatban is.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE