Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Értékelésekkel kapcsolatos stratégiák

()

Ebben a fejezetben összegyűjtöttük javaslatainkat, hogyan növelheti pozitív értékeléseinek számát és hogyan szerezhet visszajelzéseket elégedett ügyfeleitől. Általánosságban elmondható, hogy a sok szöveges véleménnyel és nagyon jó értékeléssel rendelkező termékek növelik az eladások számát. Az oldalon elérhető vásárlói vélemények gyakran befolyásolják a vásárlási döntést, de hatással lehetnek a termék keresési találatok listájában elfoglalt pozíciójára is.

 

Javaslataink gyakorlati alkalmazásával magasabb forgalmat generálhat, és több pozitív visszajelzést szerezhet:

 

  1. Készítsen átfogó és részletes leírást minden termékhez.

A vásárló rendelkezésére kell, hogy álljon az összes szükséges információ a vásárolni kívánt termékhez. Törekedjen valós, realisztikus, teljes leírások használatára, melyek minden részletre kiterjedően bemutatják a terméket, annyi információt feltüntetve, amennyi csak rendelkezésére áll.

A termék dokumentációjának elkészítéséhez a terméket különböző szögből ábrázoló képeket, valamint a használatát, a termék részleteit bemutató videókat is feltölthet.

Fontos, hogy a termékleírás a valóságnak megfelelően mutassa be a terméket.

  1. A lehető legrövidebb idő alatt dolgozza fel és kézbesítse a rendeléseket.

A vásárlók a lehető leggyorsabban szeretnék megkapni a megrendelt termékeket. Ezért javasoljuk, hogy a valóságnak megfelelő kezelési időt állítson be, a csomag összekészítéséhez és a futárszolgálatnak való átadáshoz szükséges időtartamot is figyelembe véve.

Kérjük ellenőrizze, hogy a számlát, a garanciát, valamint a használati útmutatót tartalmazza a csomag. Ne helyezzen a csomagba semmilyen más szóróanyagot, ami saját oldalára vagy webshopjára utalna.

 

  1. Biztosítson elegendő munkaerőt a rendelések feldolgozásához.

Javasoljuk, hogy megfelelően dolgozza ki és folyamatosan frissítse az eMAG Marketplace felületen leadott rendelések feldolgozásának menetét. Minden időben teljesített rendelés pozitív értékelést és véleményt eredményezhet.

Ezért is nagyon fontos, hogy elegendő erőforrással rendelkezzen mind a rendelések kezeléséhez, mind a vásárlókkal való kapcsolattartáshoz.

  1. Kínáljon versenyképes árakat és vonzó ajánlatokat

A versenyképes árak és a rendszeres promóciók több eladást generálnak, ami automatikusan több értékelést is eredményezhet. Javasoljuk, hogy folyamatosan vegyen részt kampányainkban, ajánljon ajándék- vagy promóciós csomagokat, hiszen ezekkel több vásárló figyelmét is felkeltheti.

Ha a rendelések szállítási költségét ki tudja gazdálkodni, javasoljuk, hogy kínáljon ingyenes szállítást.

 

  1. A vásárló értesítése

A vásárlók szeretnének tájékoztatást kapni online rendeléseikkel kapcsolatban. A vásárlói kapcsolatfelvétel növeli a bizalmat, és hatékony marketingeszköze lehet a vásárlók megtartásának, hiszen a jövőben is attól az eladótól rendelnek majd, akivel elégedettek voltak. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a vásárlókkal a rendelések megerősítéséhez, és ha a helyzet úgy kívánja, részletesen tájékoztassa a vásárlót a termék használatáról is.

 

  1. Lehetőség szerint ne töröljön rendeléseket.

A rendelések törlése negatívan befolyásolhatja a teljesítménymutatókat. Egyeztessen a vásárlókkal, és ajánljon egyéb lehetőséget abban az esetben, ha készlethiány lépne fel, vagy a készleten lévő termék valamilyen okból nem állna készen a szállításra. Derítse ki, miért mondja le rendelését a vásárló, és az elhangzott információkat vegye figyelembe, hogy a jövőben ne fordulhasson elő ilyen kellemetlenség.

 

  1. 24 órán belül minden visszaküldési kérelemre reagáljon.

Kísérje figyelemmel a visszaküldés folyamatát, lehetőség szerint a futárszolgálat bevonásával, hogy elkerülje a késéseket. Ezen túl ügyeljen arra, hogy a beérkező visszaküldési kérelmek feldolgozását a státuszuk módosításával 24 órán belül megkezdje, hiszen egy visszaküldés folyamat lezárására 14 naptári nap áll rendelkezésére.

  1. Megfelelő hangnemben beszéljen a vásárlókkal.

Fontos, hogy mindig nyugodt hangnemben beszéljen, hiszen mindig a vásárló az első. Az elégedetlen vásárlók hajlamosak negatív visszajelzést írni, ami kedvezőtlen hatással lehet eladásaira.

  1. Futárintegráció és AWB generálása az eMAG Marketplace felületen.

Javasoljuk az integrált futárszolgálat bevezetését, valamint az AWB-k felületen történő létrehozását az egyszerűbb és átláthatóbb csomagkövetés érdekében. Így a csomagok állapota mindig ellenőrizhető, és azonnal értesülhet a késedelmes szállításokról.

Ez segítségére lehet azoknak a helyzeteknek a kezelésekor, ha a rendelt termék nem érkezik meg időben a vásárlóhoz, vagy ha a csomag státuszáról érdeklődnének.

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban folyamatosan további hasznos videós segédanyagokat teszünk közzé, annak érdekében, hogy a felület használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseire a lehető leghamarabb választ találjon.

 

Sikeres értékesítést!

 

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE