Az eMAG weboldalán a keresés sosem áll meg. Az ügyfelek a legjobb ajánlatokat keresik, és mi mindig kitaláljuk, hogy az ajánlataid hogyan tűnjenek ki. Így a következő időszakban olyan kampányokat fogunk aktiválni, mint például a Deal of the Day, amelyeken keresztül friss vásárlási lehetőségeket kínálhatsz az ügyfeleknek akciós áron.
Miben különbözik a Deal of the Day kampány a többi kampánytól?
Ernyő kampányok
- A termékkategóriák szélesebb körével foglalkozik;
- Az ajánlatok már közvetlenül az eladási árra alkalmazott kedvezményt tartalmaznak;
- A termék árában lévő kedvezményt figyelembe veszik a kampány utáni CMMP 30 ( az elmúlt 30 nap legalacsonyabb eladási ára) megállapításakor;
- A külső környezetben és az eMAG weboldalon található bannerrel népszerűsítik őket;
- A kampányok 3 napig (Shopping events) vagy 7 napig (Weekly occasion) tartanak.
Deal of the Day
- Bizonyos termék kategóriákra fókuszál (pl.: az Electro-Weekend kampány az Electro-IT divízióval foglalkozik);
- A kedvezményt utalvány formájában kínáljuk, amelyet közvetlenül a kosárban alkalmazunk, a kampányból származó termékek minimális számának függvényében, amelyet az vásárlóknak minden egyes kategóriában a kosárba kell helyezniük ahhoz, hogy az utalvány érvényes legyen.
- Az utalvánnyal alkalmazott kedvezményt NEM veszik figyelembe a kampány utáni CMMP 30 megállapításakor;
- Külsőleg és az eMAG weboldalon megjelenő tool-tip üzenetben kerülnek népszerűsítésre;
A “Deal of the Day” kategóriák esetében a vásárló figyelmére gyakorolt hatás jelentős, és az ajánlatok rövid időtartama gyakran gyorsabb vásárláshoz vezet. Használja ki ezeket az értékesítési lehetőségeket, és lásd alább a Deal of the day júliusi kampányok naptárát, a támogatható kategóriákat, a felajánlható utalvány minimális értékét, valamint kategóriánként azt a minimális vásárlási küszöböt, amelyet a vásárlónak el kell érnie a kosárban:
Promóciós kategóriák
A kampányok különleges megjelölést kapnak, az alábbiak szerint:
➡️ On site (honlap)
➡️ A terméklistán
➡️ A termékoldalon
Ha részt szeretnél venni a Deal of the Day sorozat egyik kampányában, az alábbiakat kell tudnod:
💡 Az alkategóriáktól függően egy minimális utalványértéket kell felajánlanod.
💡 A kedvezmény csak a kampányban feltöltött termékekre vonatkozik, a közölt jogosult kategóriákból.
💡A kampányban résztvevő termékek csak akkor kapják meg a kampánycímkét, ha a fő ajánlattal rendelkeznek;
💡A vásárláskor az utalvánnyal kínált kedvezményt a kosárban lévő termékek árára alkalmazzuk. A vásárlónak legalább 2, az akcióban részt vevő terméket kell megrendelnie. Ha mindkét termék a te portfóliódból származik, akkor az utalvány teljes (általad meghatározott) összegét Te fedezed. Ha csak az egyik való a te kínálatodból, akkor csak a te termékednek kedvezményét fedezi.
💡 Az adott kategóriában, a kosáron belül a minimum termékszámot a felsorolt alkategóriák bármelyik résztvevő termékéből elérheted, de az alkalmazott utalvány a kategória szintjén feltüntetett utalvány lesz;
💡 Ne feledd, hogy az utalványokat nem ajánlhatják fel olyan cégek, amelyek nem rendelkeznek az Európai Unió adóhatósága által kiadott ÁFA adószámmal;
💡 Bátran eldöntheted, hogy részt kívánsz-e venni a kampányokban, további árengedményeket ajánlasz, vagy plusz értéket javasolsz.
Az utalványok értékét az általad meghatározott kedvezmények határozzák meg, és teljes mértékben általad támogatott.
Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy továbbra is szabadon dönthetsz arról, hogy részt kívánsz-e venni a kampányban, illetve további árengedményeket kínálsz-e, vagy további utalvány értéket javasolsz-e ebben a kampányban.
Ezek a Deal of the Day kampányok népszerűek hűséges ügyfeleink körében, ezért ne hagyd ki a lehetőséget, hogy részt vegyél velünk a tavaszi kampányokban, és kihagyhatatlan ajánlatokat kínálj ügyfeleidnek.
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?