Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja frissíteni az API rendszert az eMAG easybox szolgáltatáshoz, amennyiben ezen keresztül generálja az AWB-ket. Az eMAG felületén elérhető API a saját ügyviteli rendszerük és az eMAG Martketplace platform között történő adatszinkronizálásra szolgál.
Az API-n keresztül történő adatimportálásnak köszönhetően online áruháza adatai szinkronizálásra kerülnek az eMAG Marketplace platformon megjelenő adatokkal, tehát ezzel forgalmát is növelheti. Emellett ez a leggyorsabb módja a termékek frissítésének és új termék feltöltésének, hiszen az automatizációnak köszönhetően, a saját webhelyük közvetlenül kommunikál az eMAG Marketplace-szel. A beérkező rendelések automatikusan átirányításra kerülnek az eMAG Marketplace fiókból közvetlenül a saját webáruházukba, így egyszerűbben és gyorsabban kezelhetik a megrendeléseket, anélkül, hogy például számlák, vagy AWB-k feltöltésével kellene bajlódnia.
Ha az API-t használja az AWB-k kiállítására, és a „locker_id” kulcs elküldését megtette a kérelemben, fontos, hogy frissítse a futárszámlák listáját az api-3/courier_accounts/read hívással, hogy megkapja az új eMAG fiók azonosítóját. Ezt a frissítést csak egyszer kell elvégeznie, és az eMAG futárfiókon keresztül kell kiállítani az AWB-ket az api-3/awb/save útvonalon.
Javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb nézze át újra a futárfiókokat, hogy az AWB-ket az új dedikált fiókon keresztül generálhassa, annak érdekében, hogy minden hibát elkerüljön a csomagautomatás kiszállítású megrendeléseknél.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb válaszolhassunk.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?