Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan szerkeszthet egy megrendelést az eMAG Marketplace platformon.
Az összes beérkezett megrendelés megtekintéséhez lépjen a Dashboard Rendelések menüpontjába.
Az újonnan megnyitott oldalon megjelenik az eMAG Marketplace-en keresztül beérkezett összes új megrendelése. A Műveletek oszlopban kattintson a Szerkesztés gombra, hogy a kiválasztott megrendelés összes részlete megjelenjen a Megrendelés részletei oldalon. A Szerkesztés gomb megnyomásakor a megrendelés automatikusan a Megérkezett státuszba kerül.
A Megrendelés részletei oldalon megjelennek a fizetési módra, a maximális véglegesítési dátumra, a számlázási adatokra és a szállítási címre vonatkozó adatok. Ezekre az adatokra a számlázáshoz, valamint a csomagok ügyfélhez történő kiszállítása során lesz szüksége. A számlát feltöltheti, amelyet az ügyfél az eMAG ügyfélfiókjából tölthet le.
Ha bármilyen kérdése van, vagy a számlázási adatai hiányosak, kattintson az Üzenet hozzáadása gombra, hogy kapcsolatba lépjen az Üzenetközpont munkatársaival.
Az oldal második részében láthatja az megrendelt termékek részleteit. Itt található a termék főképe, azonosító adatai, a megrendelt mennyiség, az alapár ÁFA nélkül, az eladási ár ÁFA nélkül, alapár áfával együtt, valamint s az eladási ár az alkalmazott ÁFA-val. Az utolsó oszlop a termékkedvezményt mutatja, adott esetben százalékban kifejezve.
Miután ellenőrizte a szállítási adatokat és mindent rendben talál, készítse el a szállítási csomagot és generálja az AWB-t közvetlenül erről az oldalról.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?