Ebben az útmutatóban bemutatjuk azokat a hibaüzeneteket, amelyekkel manuális termékfeltöltéskor találkozhat, és részletezzük, milyen típushibák vezethetnek termékei visszautasításához az eMAG Marketplace felületen. Azok a termékek, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace felület dokumentációs szabványainak, a termékek validációját végző csapatunk által elutasításra kerülnek. A termékek feltöltését követően egyszerűen ellenőrizheti, hogy van-e olyan terméke, amelynek dokumentációja nem került elfogadásra. Az eMAG Marketplace felületre feltöltött termékei áttekintéséhez lépjen a Termékeken belül a Termékeim menüpontba, ahol az összes termékét áttekintheti. A visszautasított termékek áttekintéséhez kattintson az „Elutasított dokumentáció” fülre. Az Elutasítva státusz jelöli azokat a termékeket, amelyek a verifikációs folyamat során visszautasításra kerültek. A státusz részletek oszlopban az elutasítás pontos oka szerepel. A visszautasított termékek azonosításához a szűrőket is használhatja, ehhez válassza a legördülő listából az Elutasítva státuszt, majd kattintson a Keresés gombra. Ezt követően a visszautasított termékek fordított időrendi sorrendben kerülnek listázásra, vagyis az oldalon elsőként megjelenő termék került utoljára visszautasításra.…
Ha már van fiókja, Eladói belépés