skip to Main Content
()

 Ebben az útmutatóban bemutatjuk azokat a hibaüzeneteket, amelyekkel manuális termékfeltöltéskor találkozhat, és részletezzük, milyen típushibák vezethetnek termékei visszautasításához az eMAG Marketplace felületen. Azok a termékek, amelyek nem felelnek meg az eMAG Marketplace felület dokumentációs szabványainak, a termékek validációját végző csapatunk által elutasításra kerülnek. A termékek feltöltését követően egyszerűen ellenőrizheti, hogy van-e olyan terméke, amelynek dokumentációja nem került elfogadásra. Az eMAG Marketplace felületre feltöltött termékei áttekintéséhez lépjen a Termékeken belül a Termékeim menüpontba, ahol az összes termékét áttekintheti. A visszautasított termékek áttekintéséhez kattintson az „Elutasított dokumentáció” fülre. Az Elutasítva státusz jelöli azokat a termékeket, amelyek a verifikációs folyamat során visszautasításra kerültek. A státusz részletek oszlopban az elutasítás pontos oka szerepel. A visszautasított termékek azonosításához a szűrőket is használhatja, ehhez válassza a legördülő listából az Elutasítva státuszt, majd kattintson a Keresés gombra. Ezt követően a visszautasított termékek fordított időrendi sorrendben kerülnek listázásra, vagyis az oldalon elsőként megjelenő termék került utoljára visszautasításra.…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?