Itt mindent megtalálhatsz az eMAG Marketplace-ről

Keress könnyedén az összes rendelkezésre álló anyagunkban, hogy megtaláld a számodra szükséges információkat.

Search

Vásárlói panaszok aránya – Javaslataink

()

A Vásárlói panaszok aránya mutató eMAG Marketplace-értékesítőként, a fiókja Account Health mutatóinak része.

A panaszok aránya azt méri, hogy az előző hónap 1. és 30/31. közötti referencia-időszakban az összes véglegesített megrendelés hány százaléka volt, olyan rendelés, amellyel kapcsolatban reklamáció érkezett.

Az összes többi Account Health mutatóhoz hasonlóan, a Vásárlói panaszok aránya esetében is meghatároztunk egy célérteket, amely megjelenik a Dashboardon, a megnevezett mutatónál. Fontos, hogy a panaszok száma mindig a célérték alatt maradjon, mivel ezt a mutatót is figyelembe veszi a Kosárba gombot meghatározó algoritmus.

Javaslataink

 

  1. Kövesse figyelemmel a rendelés kiszállítási idejét attól a pillanattól kezdve, hogy átadja azt a futárnak egészen addig, amíg a rendelés eljut a vásárlóhoz.
  2. Hívja fel a vásárlókat és tájékoztassa őket a lehetséges problémákról, és próbáljon mielőbb megoldást találni a felmerült problémára.
  3. Folyamatosan elemezze a beérkezett panaszokat és vegye figyelembe a vásárlók javaslatait, és ezek alapján intézkedjen.
  4. Győződjön meg róla, hogy termékeinek termékdokumentációja megfelelő, hogy a vásárlók minden szükséges információt megkapjanak (méret, szín, súly, használat, tartozékok).
  5. Visszaküldési kérelem esetén igyekezzen a lehető leghamarabb visszatéríteni a rendelés értékét a vásárlónak.
  6. Minden visszaküldési kérelmet fogadjon el, amint megkapja, és jogos visszaküldési kérelem esetén küldjön futárt a csomagért a vásárlóhoz; az egyszerű visszaküldési folyamat nagyon fontos a vásárlók számára.
  7. Zárjon le minden megrendelést a honlapon feltüntetett időkereten belül, hogy ne legyenek a késedelem miatt megkeresések.
  8. Kerülje a rendelések törlését, lépjen kapcsolatba a vevővel, és ha lehetséges, találjon megoldást, hogy ne veszítse el az eladást.
  9. Használja az e-mail értesítési szolgáltatást, és ellenőrizzen minden beérkező értesítést.
  10. Folyamatosan javítsa a kínált szolgáltatásokat, és alkalmazza a vásárlók visszajelzéseiből származó pozitív javaslatokat, hogy a panaszok számát ezzel csökkenthesse.
  11. Ne zárja le túl későn a visszaküldési kérelmet, még akkor se, ha nem kapta meg a visszaküldött csomagot. A vásárló nem felelős a futárok késéséért, és a lehető legrövidebb időn belül szeretné megoldani a visszaküldést.
  12. Késedelmes kézbesítés – figyelje, hogy mennyi időt töltött el a megrendelés a futárnak való átadás után, és kérjen magyarázatot a késedelmes csomagokkal kapcsolatban. Hívja fel a vásárlót a késés miatt, és próbáljon megoldást találni számára.
  13. Kezeljen minden beérkezett visszaküldési kérelmet, és kérje meg a futárt, hogy vegye át a csomagot a vásárlótól. Integrált Marketplace futárfiókkal automatikusan kiállthat egy visszaküldési AWB-t az eladói fiókjából.
  14. Minden egyes visszaküldési kérelmet 24 órán belül igyekezzen megoldani, attól a pillanattól kezdve, hogy a csomag visszakerül a raktárba.

 

Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE