Az Incidenssel zárult panaszok a referencia-időszakban beérkezett reklamációk száma, amelyek nem kerültek megoldásra határidőn belül. Ezt a mutatót a webhely fő ajánlatát meghatározó algoritmus használja.
Egy panasz incidenssel zárul, ha a meghatározott időn belül nem adnak rá választ, valamint, akkor ha nem az Öné egy reklamációra benyújtott utolsó válasz.
A mutató kiszámításának referencia-időszaka a következő:
– Az előző hónap 1. – 28., 29., 29., 30., 31., 31. közötti időszak.
– A két hónappal ezelőtti, -1. – 28. 29. 30. 31. 31. közötti előző referencia-időszak.
A kapott értékek alapján az Incidenssel zárult panaszok száma a négy értékhatár egyikében jelenik meg, amelyek a mutató állapotát is jelzik, és ez a beérkező rendelések mennyiségétől függően változik. Ezek a következők:
– Zöld – a mutató optimális állapotát mutatja
– Sárga – a mutató javításának szükségességére vonatkozó figyelmeztetés.
– Piros – a mutató kockázati szintjét jelzi.
– Fekete – azt a kritikus állapotot mutatja, amelyben a mutató az adott időpontban van.
Az újabb panaszok elkerülése érdekében vegye figyelembe az alábbi javaslatokat:
- Hozzon létre egy csapatot az újonnan beérkezett kérelmek időben és hatékony kezelésére.
- Minden reggel ellenőrizzék az új megrendelésekkel vagy a visszárukkal együtt a rögzített panaszokat is.
- Az értesítések megoldásának rangsorolása azok súlyossága és fontossága alapján, hogy elkerülje azok incidenssel történő lezárását.
- Minden vásárló kérésére próbáljon meg megoldást találni, hogy pozitív értékeléseket kapjon a vásárlása után.
- Minél jobban odafigyel az ügyfelek kéréseire vagy értesítésére, annál jobban tudja javítani szolgáltatásait az eMAG Marketplace platformon.
- Használja a panaszértesítők e-mailes értesítő szolgáltatását, hogy azonnal értesüljön arról, ha új panasz jelenik meg a fiókjában.
Az admin felületen eMAG Academy menüpontban további hasznos videós segédanyagokat osztunk meg, hogy felmerülő kérdéseire mihamarabb választ kaphasson.
Sikeres értékesítést kívánunk!
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating / 5. Vote count:
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?