skip to Main Content
()

Mindig igyekeztünk felhívni a figyelmét, hogy a rugalmas szállítási szolgáltatások versenyelőnyt jelentenek a vállalkozások számára az online kereskedelem területén.  Ezt az állításunkat a vásárlói viselkedésről és igényekről készített elemzéseink is igazolják.

Az elmúlt két évben az e-kereskedelmi piac óriási fejlődésen ment keresztül, és mi együtt képesek voltunk teljeskörűen kiszolgálni a vásárlói igényeket. A világjárvány kapcsán a vásárlói viselkedés és elvárások megváltoztak, amelyek fontos elemét az új vírus okozta kockázatoknak való kisebb kitettség képviseli. Így a csomagautomatákba történő szállítással, a futár és a vásárló közti kapcsolat teljes kizárása révén sikerült mindkét fél számára maximális biztonságot nyújtanunk.

Most, hogy a vírus okozta kockázatok csökkentek, a vásárlók továbbra is nagyobb rugalmasságot szeretnének a rendeléseik kiszállítását illetően.

Tudjuk, hogy a csomagautomatás kiszállítás esetében néhányuk aggódik a csomagautomatából át nem vett rendelések és a Visszaküldési arány mutatójának lehetséges negatív változása miatt, viszont ez nem befolyásolja jelentősen az imént említett mutatót. Bízunk abban, hogy ez a szállítási szolgáltatás a jövőben mindenkinek a növekedését szolgálja. A fogyasztói igényeknek való jobb megfelelés érdekében a csomagautomatás kiszállítást minden, az eMAG felületén vásárló fogyasztónak felkínált szolgáltatássá kívánjuk alakítani, függetlenül attól, hogy a fogyasztó melyik partnertől vásárol.

A csomagautomatás kiszállításra jogosult összes termék esetében az eMAG biztosítja a szállítási szolgáltatást a vásárlók számára, amennyiben csomagautomatába történik a kiszállítás, függetlenül attól, hogy az eMAG vagy valamely Marketplace partner által forgalmazott a rendelt termék.

A csomagautomatába történő szállítást az eMAG kedvező egységáron fogja biztosítani, amelyet a vásárlók közvetlenül az eMAG-nak fizetnek meg. Önnek csak át kell adnia a csomagot időben az eMAG által küldött futárnak, illetve át kell vennie a vásárló által visszaküldött csomagot, és nem marad más, mint élvezni ezt a kiszállítási módot preferáló vásárlók által generált eladásokat. Az eMAG Önnek ezért semmilyen díjat nem számít fel.

Annak érdekben, hogy minél több termék részesüljön a szolgáltatás előnyeiből, javasoljuk, hogy ellenőrizze a portfóliójában szereplő termékeket, és adja meg azok méreteit, hogy minden olyan termék, amely alkalmas a csomagautomatás kiszállításra, automatikusan bekerüljön ebbe szolgáltatásba, így növelni tudja eladásait. Még abban az esetben is, ha a termék olyan termékkategóriába tartozik, amely nem jogosult a csomagautomatás kiszállításra, ha megadja a termék méreteit, és azok alapján alkalmas a csomagautomatás kiszállításra, akkor ez a kiszállítás elérhetővé válik az adott termék esetében.

Az új szolgáltatás bevezetéséhez frissíteni fogjuk az eMAG Marketplace Általános Szerződési Feltételeit, és értesítést küldünk Önnek, amelyen keresztül részletesen ismertetjük az új folyamatot és a projekt indításának időpontját.

A fenti változások nem érintik a vásárlók által választott házhozszállítási szolgáltatást – amennyiben a vásárló házhozszállítással rendeli meg a terméket, annak kiszállításáról továbbra is Önnek kell gondoskodnia.

 

További sikeres értékesítést kívánunk!

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?