skip to Main Content
()

Az eMAG Marketplace platformon a konverzió az aktív termékek teljesítményét mutatja az eMAG weboldalán. Ez az érték a referencia-időszakban leadott rendelések és a termékoldal-megtekintések számaránya. Hatással van rá a termékdokumentáció minősége, az ár, a kínált kedvezmények, a szállítási idő és a vásárlói vélemények.

A Net Promoter Score (NPS) a megvásárolt termékekkel kapcsolatos vásárlói tapasztalatokat méri. A mutató értékét a referenciaidőszakban sikeresen véglegesített rendelések alapján, a vásárlók visszajelzéseiből számítjuk. Célja, hogy figyelemmel kísérhesse vásárlói elégedettségét. Éppen ezért az Ön által kínált termékek és szolgáltatások minőségét folyamatosan érdemes monitoroznia, hogy minden megrendelésre maximális pontszám érkezhessen.

Sikeres értékesítést!

 

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?