A Lehetőségeim főmenü

()

Ebben az oktatóanyagban bemutatjuk, hogyan találhat rá azokra a termékekre, melyek kiemelkedő értékesítési potenciállal bírnak az eMAG Marketplace felületen. Ezekhez társíthatja is saját ajánlatait, hogy ezáltal több eladása legyen és jobb láthatóságot érjen el a weboldalon.

A platformra feltöltött összes termék megtekintéséhez lépjen a Lehetőségeim-meglévő termékek menüpontba.

 

Itt fontos információkat talál az elmúlt 30 nap teljesítményéről, az egyes termékek részleteiről (gyártó, főkategória, kategória, PNK, cikkszám), vagy az ajánlat részleteiről (legjobb ár, jutalék, aktív ajánlatok száma, utolsó aktív ajánlat).

A Lehetőségeim-meglévő termékek menü segítségével gyorsan azonosíthatja a legkeresettebb termékeket elérhető kategóriái szerint szűrve vagy márka alapján, de akár az eMAG Marketplace felület egyéb kategóriáinak legsikeresebb termékeit is áttekintheti.

A legjobb eredményeket elérő termékek Super Hot performance indicator státuszt kapnak, amelyet a Hot és Regular követ. Egy dinamikusan működő algoritmus vizsgálja, hogy mely termékek a legrelevánsabbak a látogatások, az eladások és a konverziós arány alapján.

 

Milyen termékek szerepelnek a Lehetőségeim menüben? 

 

Elsőbbséget élvezve jelennek meg az elmúlt 30 nap legjobb teljesítményét elérő termékei. Az aktív termékek teljesítményét az eMAG Marketplace-en az adott termékre érkező látogatások száma, eladásai és konverziója adja.

A szűrők alatt 4 lapfül található, amelyek segítségével a termékek teljesítményére különböző szempontok szerint szűrhet: a kategóriák szerint, melyekhez hozzáférése van, az Ön által forgalmazott termékek gyártója szerint vagy azon termékekre szűrhet, melyekre jelenleg nincs aktív ajánlat a felületen.

Összes lehetőség – Az eMAG Marketplace összes terméke az elmúlt hónapban rögzített teljesítménynek megfelelően jelenik meg. Ide tartoznak azon kategóriák termékei, amelyekhez még nincs hozzáférése. Ha egy aktív termékhez szeretne ajánlatot társítani egy olyan kategóriában, amelyhez nincs hozzáférése, akkor a Műveletek oszlopban gyorsan hozzáférést kérhet a kategóriához a Hozzáférés kérése gombra kattintva.

 

Lehetőségek a kategóriámban – Ez a lap csak azokban a kategóriákban mutatja az aktív lehetőségeket, amelyekhez van hozzáférése. Ha talált egy terméket, amelyhez ajánlatot szeretne társítani, kattintson a Műveletek oszlopban található Ajánlat hozzáadása gombra.

 

Lehetőségek a gyártóknál – Ez a lap csak azoknak a gyártóknak az aktív társítási lehetőségeit mutatja, amelyeket már használt, amikor termékeket töltött fel. Itt olyan termékjavaslatokat talál, melyek nagyon jó teljesítményt nyújtottak az elmúlt 30 napban. Itt gyorsan hozzá is kapcsolhatja saját ajánlatát az adott termékhez, ha a Műveletek oszlopban található Ajánlat hozzáadása gombra kattint.

 

Nemrégiben értékesített termékek, aktív ajánlatok nélkül – Itt egyszerűen új értékesítési lehetőségeket azonosíthat, hiszen itt olyan nemrégiben értékesített termékajánlatok szerepelnek, amelyekre jelenleg nincs elérhető ajánlat a felületen.

 

A következő szűrőkkel könnyebben ellenőrizheti az Önt érdeklő termékeket, azok népszerűségét, ha már azok léteznek a platformon:

  • Kategória – szűri az eredményeket annak a kategóriának megfelelően, amibe a termékek tartoznak. Termékek kategória szerinti szűréséhez töltse ki a Kategória szűrő alatti mezőt a keresett kategóriával, vagy kattintson a kategóriafa ikonra. Válassza ki azokat az alkategóriákat, amelyhez a keresendő termék(ek) tartozik.
  • Termék gyártója – gyártó szerint szűrheti az eredményeket. Írja be a keresett gyártót, és kattintson a Keresés gombra.
  • Termék azonosítás – az azonosító, a PNK vagy a termékkód segítségével keresheti meg azt a terméket, amelyhez társítani szeretné ajánlatát.
  • Név – itt gyorsan azonosíthatja a társítani kívánt terméket, kitöltve ezt a mezőt a termék nevével.
  • Termékteljesítmény (30 nap) – szűri az eredményeket a termék teljesítménye alapján az elmúlt 30 napra vonatkozóan. Itt szűrhet csak azokra a termékekre, amelyek a legjobb teljesítményt nyújtották (super hot, hot), de más, gyengébb teljesítményű termékekre is, amelyekre érdemes figyelmet fordítania, hogy többet hozzon ki belőlük.
  • Aktív ajánlatok száma – az eredményeket az aktuális aktív ajánlatok száma alapján szűrheti. Minden termékre lehet egy vagy több aktív ajánlat is. Minél több aktív ajánlat van ugyanarra a termékre, annál nagyobb a verseny a buy button pozíció elnyeréséért.
  • Utolsó aktív ajánlat – kiszűri az eredményeket az aktív ajánlatok és azok teljesítménye alapján az elmúlt 6 hónapban, 6-12 hónapban vagy még hosszabb időintervallumban.

 

Egy vagy több szűrőfeltételt is megadhat, ha csak bizonyos típusú termékeket szeretne társítani. A kívánt eredmények listázásához válassza ki a kívánt szűrőket, majd kattintson a Keresés gombra. Ha vissza akar térni az eredeti állapothoz, kattintson a visszaállítás gombra.

 

Kövesse figyelemmel eMAG Academy felületünket, hiszen itt folyamatosan további hasznos oktatóanyagokat teszünk közzé.

Sikeres értékesítést kívánunk!

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE