Mi az eMAG Ads?
Az eMAG Ads egy kattintás alapú (pay-per-click – PPC) hirdetési rendszer, amelyen keresztül népszerűsítheted termékeidet a listázásban és a keresési eredményekben.
Tudj meg többet az eMAG Ads hirdetési eszközről az eMAG Academy oldalon.
Eladó vagy?
Még nem vagy eladó?
Az eMAG Ads előnyei:
A termékeid átlagosan 45%-kal több forgalomban részesülhetnek.
A promócióval támogatott termékek átlagosan 55%-kal több értékesítést generálhatnak.
Egy hasznos eszköz az újonnan indított, szezonális termékek vagy készletkiürítések promotáláshoz.
Hogyan működik az eMAG Ads:
Vásárolj krediteket
Előre vásárolhatsz krediteket vagy használhatod a kifizetéssel rendelkező kredit keretet Használd az induláskor kapott 1000 euro értékű eMAG Das krediteket
Hozd létre a kampányodat
Állítsd be a kampány érvényességi idejét és állíts be hozzá napi költségvetést
Válassz termékeket és állítsd be a termék ajánlattételt
A platformon megtekintheted, mi a kategóriád átlagos ajánlattételi szintje
Aktiváld a kampányt és nézd meg az eredményeket
Kövesd a forgalom- és eladási mutatókat. Bármikor szerkesztheted a kampányt az értékesítés optimalizálásához.
Eladó vagy?
Még nem vagy eladó?
Hol jelennek meg az eMAG Ads által hirdetett termékek:
A termékeket az eMAG webhely minden változatában megjelenítik: webes, mobilos és alkalmazáson belüli felületen egyaránt.
Eladó vagy?
Még nem vagy eladó?
GYIK eMAG ADS
Hol jelennek meg a kampánytermékek?
Az Ads termékek megjelennek a kategóriaoldalon és a kategóriához tartozó termékoldalakon a “Promoted Products” (Promóciós Termékek) sávban.
*Jelenleg három verziót tesztelünk az eMAG Ads által reklámozott termékek megjelenítésére. Ezek a kategóriaoldalon lesznek láthatók, “Promoted” (Promóciós) felirattal jelölve, és az áruház oldalainak egyik három területén jelennek meg: A tesztelés időszaka alatt nincs lehetőség a reklámozott termékek megjelenítési pozíciójának kiválasztására. Ezek egyik változatban jelennek meg, a termékek relevanciájától és azokra konfigurált ajánlatoktól függően. Ha nem találod a listát a hirdetett termékekről a listázásban, elképzelhető, hogy egy olyan tesztcsoportba helyezték, amely nem jeleníti meg az eMAG Ads-t. Próbáld meg törölni a sütiket, majd újra hozzáférhetsz a listázási oldalhoz. Szintén lehetséges, hogy néhány kategóriában az eMAG Ads területe nem jelenik meg, ha a rendszer úgy véli, hogy a kampányban szereplő termékek nem elég relevánsak.
Milyen tényezők befolyásolják / engedik meg a termékek megjelenítését a kampányban?
Az Ads termékek megjelenítése a következőket veszi figyelembe:
- A reklámozott termék relevanciája a kategóriához, amelyhez tartozik;
- Az ajánlati érték, mint a hirdető által beállított termékajánlat;
- A Kosárba gomb ajánlatának birtoklása;
- A reklámozott termék készlete.
Mennyibe kerül a kampány?
A kattintásonkénti díj (PPC) modellel a kattintásonként megkapott díj által meghatározott értéket fizeted. Az eMAG Ads lehetőséget nyújt a költségoptimalizálásra a napi költségvetés függvényében. A naponta maximálisan megengedett költségek a kampányhoz hozzárendelt napi költségvetés alapján korlátozottak. Miután a napi költségvetés elérte a maximális összeget, a kampány aznap már nem generál további költségeket.
Hogyan tudom meg, hogy az Ads kampány sikeres volt-e?
Az eMAG Ads vezérlőpultjában menüpontban találhatod a kampány szintű forgalom- és értékesítési statisztikákat, beleértve az értékesítési értéket és a kattintásonkénti költséget. Letöltheted az XLS jelentést is. Töltsed le a kampányt a termékszintű adatokért (megjelenítések, kattintások, kattintásonkénti költség).
Tudj meg mindent, amit az eMAG Ads tudni kell az Akadémián
Az eMAG Marketplace platformon a hordozható kézi bozótvágókhoz való, több összekapcsolt fémalkatrészt tartalmazó, cséphadaró típusú vágófeltétekkel rendelkező termékek értékesítése nem engedélyezett.
Minden döntésünk középpontjában vásárlóink állnak, és arra törekedve, hogy biztonságos megrendelési élményt és minél szélesebb termékválasztékot biztosítsunk a számukra, gondoskodunk a hatályos jogszabályok betartásáról. Ezúton
Segítség a külföldi piacnyitáshoz – Daradics Kinga interjú
Örömmel osztjuk meg veletek a friss interjút Daradics Kingával, az eMAG vezérigazgatójával, melyben számos érdekes és fontos fejleményről beszélgettünk a vállalat életében és stratégiájában. A
Hasznos információk a platformról – termékek listázása, algoritmusok az eMAG Marketplace platformon és peren kívüli vitarendendezés lehetőségei
Hasznos információk a platformról – termékek listázása, algoritmusok az eMAG Marketplace platformon és peren kívüli vitarendendezés lehetőségei 2020. július 12. napi hatállyal életbe lépett az Európai