Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja feldolgozni a visszaküldési kérelmet, amelyben a vásárló rögzíti, hogy a rendelt terméket egy másik termékre cserélné. Visszaküldési kérelmet akkor rögzít a vásárló, ha nem tart igényt a megrendelt termékre vagy pedig a kapott termék nem felel meg elvárásainak. Az eMAG Marketplace felületén három típusú visszaküldési kérelem fordulhat elő: csere azonos termékre csere eltérő termékre visszatérítés A csere eltérő termékre típusú visszaküldési kérelmek feldolgozása A főoldalról lépjen a Visszaküldések menüpontba, ahol a visszaküldési kérelmek listáját megnyitva, kattintson az Új fülre, az új státuszú visszaküldési kérelmek megnyitásához. A visszaküldés típusa oszlopban megtalálja, hogy a vásárló milyen visszaküldési módot adott meg. Kattintson a szerkesztés gombra, ezáltal megnyílik az visszaküldési kérelem. Először az Új státuszt módosítsa Tudomásul vette státuszra. Ha felhasználói fiókjához rendelkezik integrált futárszolgálattal, akkor a rendszer automatikusan generál egy AWB-t, és továbbításra kerül a megbízott futárszolgálatnak. A Visszaküldés részletei részben a rendelés részletei tekinthetők…
Ha már van fiókja, Eladói belépés