skip to Main Content
()

Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan tudja feldolgozni a visszaküldési kérelmet, amelyben a vásárló rögzíti, hogy a rendelt terméket egy másik termékre cserélné. Visszaküldési kérelmet akkor rögzít a vásárló, ha nem tart igényt a megrendelt termékre vagy pedig a kapott termék nem felel meg elvárásainak. Az eMAG Marketplace felületén három típusú visszaküldési kérelem fordulhat elő: csere azonos termékre csere eltérő termékre visszatérítés   A csere eltérő termékre típusú visszaküldési kérelmek feldolgozása   A főoldalról lépjen a Visszaküldések menüpontba, ahol a visszaküldési kérelmek listáját megnyitva, kattintson az Új fülre, az új státuszú visszaküldési kérelmek megnyitásához. A visszaküldés típusa oszlopban megtalálja, hogy a vásárló milyen visszaküldési módot adott meg. Kattintson a szerkesztés gombra, ezáltal megnyílik az visszaküldési kérelem. Először az Új státuszt módosítsa Tudomásul vette státuszra. Ha felhasználói fiókjához rendelkezik integrált futárszolgálattal, akkor a rendszer automatikusan generál egy AWB-t, és továbbításra kerül a megbízott futárszolgálatnak. A Visszaküldés részletei részben a rendelés részletei tekinthetők…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?