Ebben az útmutatóban az eMAG Ads-ről, mint promóciós lehetőségről talál bővebb információt. eMAG Ads Az „Ad” az angol advertising szó rövidítése, ami magyarul azt jelenti, hogy reklámozás. Ez egy olyan marketingeszköz, amely egy szponzorált üzenetet tartalmaz annak érdekében, hogy az adott terméket, szolgáltatást vagy ötletet népszerűsítse. A reklám célja, hogy olyan vásárlókat érjen el, akik érdeklődnek és hajlandóak megvásárolni az Ön által népszerűsített termékeket vagy szolgáltatásokat. Az eMAG Ads használatával igénybe veheti a Pay Per Click (PPC) kattintás alapú hirdetési szolgáltatást, aminek segítségével lehetősége nyílik arra, hogy termékeivel versenybe szállhasson a jobb láthatóságért az eMAG felületén. eMAG Ads promóciós területek Termékeinek láthatósága az oldalon nagyon fontos az eladások növelése szempontjából. Az Ads promóciós kampányok segítségével a legnépszerűbb pozíciókban népszerűsítheti termékeit az eMAG oldalán. A termékek relevanciájától vagy a vásárlói keresésektől függően az Ön által népszerűsített ajánlatok a promóciós sávban jelennek meg. Az eMAG honlapján jelenleg három…
Ha már van fiókja, Eladói belépés